تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

یک داور و ۵ فیلم ایرانی در جشنواره زردآلو

نهمین جشنواره فیلم درخت زردآلوی ارمنستان که از ۲۹ مرداد تا ۴ شهریورماه در حال برگزاری است، امسال میزبان نمایش ۵ فیلم و حضور یک داور ایرانی است.

کد خبر: ۱۵۴۸۲۶
۲۰:۰۷ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۲

۵ فیلم ایرانی در جشنواره زردآلو

دیدارنیوز: جشنواره بین المللی مستند «درخت زردآلو» از ۲۰ تا ۲۶ آگوست ۲۰۲۳ (۲۹ مرداد الی ۴ شهریورماه) به مدت هشت روز در ارمنستان در حال برگزاری است و الهه نوبخت تهیه‌کننده و توزیع‌کننده بین‌المللی سینمای ایران به همراه «وینست سورل» کارگردان فرانسوی و «ویگن اوتیس» هنرمند ایتالیایی- ارمنی، فیلم‌های بخش مسابقه این جشنواره را داوری خواهند کرد.

همچنین این رویداد میزبان نمایش فیلم‌های «همه چیزی که می‌بینی» از نیکی پدیدار، فیلم‌های کوتاه «لاکپشت» از رضا اکبریان و «جایی که باد‌ها می‌میرند» از پژمان علیپور و همچنین دو مستند «دختر کوچ» به کارگردانی روح الله اکبری و «شوهر ایران خانم» ساخته مرجان خسروی است.

هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی مخاطبان با آداب و رسوم و هنر سراسر جهان و به وجود آوردن انگیزه در فیلمسازان جوان برای ساخت فیلم‌های مستند با موضوعات قوم نگاری است.

این جشنواره دارای دو بخش مسابقه فیلم‌های بلند (۳۰ دقیقه و بیشتر) و فیلم‌های کوتاه (کمتر از ۳۰ دقیقه) است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی