تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
خاندوزی مدعی شد

شاهد گشایش‌های بین‌المللی برای اقتصاد ایران هستیم

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد دولت سیزدهم با ادعای اینکه شاهد گشایش‌های بین‌المللی برای اقتصاد ایران هستیم، گفت: غلبه کردن بر موانع، پای کار بودن شورای گفت‌وگوی دولت و بخشی خصوصی را می‌طلبد.

کد خبر: ۱۵۴۸۲۴
۱۹:۰۶ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۲

در انتظار گشایش‌های بین‌المللی برای اقتصاد ایران

دیدارنیوز: وزیر اقتصاد بیان کرد: در این شرایط اقتصادی که دشمن برای ضعیف ماندن و منزوی کردن اقتصاد ایران تلاش می‌کند، همت دولت سیزدهم با همکاری فعالان اقتصادی این است که بر اراده طرف مقابل غلبه کند و منزوی نماند.

سید احسان خاندوزی، امروز چهارم شهریور ماه در جمع مدیران استان لرستان، اظهار کرد: هدف‌گذاری‌های کنترل نقدینگی کشور قید‌ها و سقف‌هایی را تحمیل می‌کند.

وی تصریح کرد: در این راستا رشد تولید و مهار تورم، با تأمین مالی از طریق بازار سرمایه، برداشتن سقف تسهیلات بانکی برای پروژه‌های کلان عمرانی و پیشران، در اختیار قرار دادن منابع بالقوه به استان‌ها و… در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: در این شرایط اقتصادی که دشمن برای ضعیف ماندن و منزوی کردن اقتصاد ایران تلاش می‌کند، همت دولت سیزدهم با همکاری فعالان اقتصادی این است که بر اراده طرف مقابل غلبه کند و منزوی نماند.

خاندوزی بیان کرد: شواهد نشان می‌دهد که صبوری و استقامت دولت نیز در این مسیر جواب داده و شاهد گشایش‌های بین‌المللی برای اقتصاد ایران هستیم.

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: دولت سیزدهم خود را همسوی تولیدکننده قرار داده و بر این قرار است که بر اراده طرف مقابل غلبه کرده و اجازه ضعیف کردن اقتصاد را ندهد.

وی با بیان اینکه باید به سمت نظام انگیزشی ارائه قیمت عادلانه حرکت کنیم، تصریح کرد: غلبه کردن بر موانع، پای کار بودن شورای گفت‌وگوی دولت و بخشی خصوصی را می‌طلبد.

وزیر اقتصاد و دارایی خاطرنشان کرد: سال زراعی جدید قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی به نحوی خواهد بود تا رکورد ۱۴۰۲ شکسته شود، تأخیر در پرداخت‌های کشاورزان قابل‌قبول نیست، اما باید صنعتگران، کشاورزان، تولیدکنندگان را امیدوار کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی