تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
پایان کار روبیالس در فدراسیون فوتبال اسپانیا؟

«فیفا» رئیس جنجالی را تعلیق کرد

پس از اقدام جنجالی و نامتعارف لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در مراسم قهرمانی تیم ملی زنان این کشور در جام جهانی ۲۰۲۳ و موجی که علیه او در اسپانیا شکل گرفت، فیفا او را به‌طور موقت تعلیق کرد.

کد خبر: ۱۵۴۸۲۱
۱۸:۱۷ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۲

«فیفا» رئیس جنجالی را تعلیق کرد

دیدارنیوز: فدراسیون بین‌المللی فوتبال جهان «فیفا»، با انتشار بیانیه‌ای لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را به‌دلیل اقدام جنجالی او مقابل جنیفر هرموسو، مهاجم «لاروخا» در جریان آیین اهدای جام جهانی زنان، به‌طور موقت تعلیق کرد.

در اطلاعیه فیفا که عصر شنبه ۴ شهریور در تارنمای رسمی آن منتشر شد، آمده است که این فدراسیون جهانی با اتکا به ماده ۵۱ قانون انضباطی فیفا «FDC»، تصمیم گرفته است تا لوئیس روبیالس را به طور موقت از کلیه فعالیت‌های مرتبط با فوتبال در سطح ملی و بین‌المللی اسپانیا تعلیق کند.

در حکم صادره آمده است: «این تعلیق که از امروز لازم الاجرا خواهد بود، برای یک دوره اولیه ۹۰ روزه بوده تا رسیدگی انضباطی علیه لوئیس روبیالس انجام شود».

روبیالس پس از اقدام نامتعارف برابر جنیفر هرموسو مهاجم اسپانیایی پس از پیروزی در دیدار پایانی جام جهانی زنان مقابل انگلیس در سیدنی، از استعفا خودداری کرد.

مطلب مرتبط:

جنجال در اسپانیا پس از حرکت «روبیالس» در سکوی قهرمانی زنان

جنجال‌های اخیر روبیالس به اینجا ختم نشد و او صبح امروز در اقدامی غیرمنتظره، بیانیه‌ای علیه هرموسو صادر کرد و با انتشار چهار عکس در هنگام اهدای مدال نوشت که اقدامش برابر هرموسو با رضایت بوده و تصاویر این را ثابت می‌کنند.

روبیالس همچنین هرموسو را فردی دروغگو خطاب کرد و گفت که از طریق وکلایش رسما از او شکایت کرده است.

وزیر ورزش اسپانیا پس از نشست فوق‌العاده روز گذشته فدراسیون تیم ملی اسپانیا که به تعلیق و استعفای روبیالس ختم نشد، گفت که مراحل تعلیق روبیالس شروع شده و او از پست خود کنار گذاشته خواهد شد.

هرموسو نیز بیانیه‌ای صادر کرد و گفت که حرکت روبیالس با رضایت او نبوده و رئیس فدراسیون دروغ گفته است.

به نقل از العربیه، بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا نیز در بیانیه‌ای اعلام کردند تا زمانی‌که روبیالس بر مسند ریاست فدراسیون این کشور باشد در هیچ مسابقه رسمی به میدان نخواهند رفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی