تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
بازیکن ایرانی شاگرد مورینیو شد

رونمایی از خرید جذاب؛ سردار آزمون، اینجا در رم! +عکس و ویدیو

سردار آزمون، مهاجم ۲۸ ساله تیم ملی فوتبال کشورمان امروز (شنبه) رسما قرارداد قرضی‌اش را با باشگاه رم ایتالیا امضا کرد و پس از آن از احساساتش گفت که به یکی از معتبرترین باشگاه‌های بین المللی پیوسته است.

کد خبر: ۱۵۴۷۹۸
۱۲:۰۱ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۲

سردار آزمون

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: سردار آزمون رسما به باشگاه آاس رم ایتالیا پیوست و شاگرد ژوزه مورینیو مربی پرتغالی نامدار و پرافتخار دنیای فوتبال شد.

به گزارش دیدارنیوز، باشگاه مطرح ایتالیایی دقایقی پیش با انتشار عکس و ویدیویی از مهاجم تیم ملی ایران از قرارداد قرضی با سردار آزمون، بازیکن تیم بایرلورکوزن آلمان تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ خبر داد.

در این گزارش، رم اشاره کرده که بند خرید دایمی این بازیکن را در اختیار دارد.

آزمون که پیراهن شماره ۱۷ جالوروسی را بر تن خواهد کرد، گفت: «سال گذشته، من این شانس را داشتم که در ورزشگاه المپیکو بازی کنم و اعتراف می‌کنم که در طول دوران حرفه‌ای ام، هرگز با چنین هواداران پرشوری روبرو نشده‌ام. اکنون، نمی‌توانم صبر کنم تا برای آن‌ها بجنگم و به اهدافمان برسیم.»

سردار آزمون

این مهاجم ایرانی که متولد ۱۹۹۵ میلادی است، پیش از این در تیم‌های روبین کازان، روستوف، زنیت و اخیرا بایرلورکوزن بازی کرده است.

او در ۳۱۶ بازی باشگاهی، ۱۱۵ گل به ثمر رسانده و ۴۸ پاس گل داده است. سردار همچنین در ۷۱ بازی با تیم ملی ۴۵ گل و ۹ پاس گل به ثبت رسانده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی