تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سخنگوی صنعت برق خبر داد

افزایش بی‌سابقه مصرف برق

مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق از افزایش بی‌سابقه مصرف برق در کشور خبر داد و گفت: روز گذشته (جمعه) میزان مصرف برق کشور به ۶۳ هزارو ۶۰۰ مگاوات رسید که در مقایسه با روز مشابه سال گذشته که عدد ۵۴ هزارو ۸۰۰ مگاوات ثبت شده بود، افزایش ۸ هزارو ۸۰۰ مگاواتی را نشان می‌دهد.

کد خبر: ۱۵۴۷۸۰
۰۹:۲۸ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۲

افزایش بی‌سابقه مصرف برق

دیدارنیوز: مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: میزان مصرف برق کشور در اولین جمعه شهریور ماه نسبت به روز مشابه سال قبل ۸۸۰۰ مگاوات افزایش داشت.

مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های مرکز ملی راهبری شبکه برق ایران روز گذشته میزان مصرف برق کشور به ۶۳ هزارو ۶۰۰ مگاوات رسید که در مقایسه با روز مشابه سال گذشته که عدد ۵۴ هزارو ۸۰۰ مگاوات ثبت شده بود، افزایش ۸ هزارو ۸۰۰ مگاواتی را نشان می‌دهد.

سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه میزان مصرف برق در روز‌های تعطیل و جمعه کاهش می‌یابد، گفت: با توجه به اینکه در ابتدای آخرین ماه تابستان هستیم، انتظار داشتیم میزان مصرف برق کاهش یابد، اما افزایش تدریجی دما که از انتهای هفته گذشته با آن مواجه شدیم موجب شد مصرف برق هنوز دراوج باشد.

رجبی مشهدی ضمن تشکر از همه هموطنان به دلیل مشارکت در طرح پرداخت پاداش مدیریت مصرف افزود: خوشبختانه تمامی مشترکان همکاری خوبی با وزارت نیرو در اجرای طرح مدیریت مصرف داشتند، به نحوی که بیش از ۳۶ درصد مشترکان خانگی تاکنون مشمول دریافت پاداش شده اند.

سخنگوی صنعت برق یادآور شد: طرح پرداخت پاداش به مشترکان خانگی تا پایان شهریور‌ماه ادامه دارد و به ویژه به مشترکان پرمصرف توصیه می‌کنیم از آخرین فرصت برا‌ی کاهش مصرف و دریافت پاداش بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: هموطنان عزیز در مناطقی که دما کاهش یافته، با خاموش کردن وسایل سرمایشی و یا تنظیم دمای کولر‌های گازی روی ۲۵ درجه، می‌توانند مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش دهند و از دریافت پاداش مدیریت مصرف بهره‌مند شوند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی