تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
کهکشانی‌ها با بلینگام پیش می‌روند

رئال بدون توقف!

رئال مادرید پس از خروج ناگهانی کریم بنزما از این تیم، جود بلینگام ستاره انگلیسی را از دورتموند به خدمت گرفت؛ بازیکنی که جای کریم را به خوبی پر کرده و هر هفته نامش در لیست گلزنان است!

کد خبر: ۱۵۴۷۷۷
۰۸:۵۵ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۲

رئال بدون توقف!

دیدارنیوز: شب نخست از هفته سوم رقابت‌های لالیگای اسپانیا با پیروزی سخت تیم رئال مادرید در خانه سلتاویگو به پایان رسید.

در آغاز هفته سوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (جمعه) دو بازی برگزار شد که در بازی دوم از ساعت ۲۳ به وقت تهران، سلتاویگو میزبان رئال مادرید بود و این بازی با برتری یک بر صفر تیم میهمان به پایان رسید.

رئال مادرید که ۸۱ دقیقه تلاشش برای گشودن دروازه میزبان سرسخت به در بسته خورد، در نهایت با گلزنی ستاره انگلیسی جدید خود، جود بلینگام قفل دروازه حریف را شکست و به لطف همین یک گل سومین پیروزی‌اش در فصل جدید را کسب کرد. این در حالی بود که پیش از این گل رودریگو ستاره برزیلی کهکشانی‌ها در دقیقه ۶۸ یک پنالتی را هدر داد.

بلینگام با این گل که حاصل پاس خوسلو دیگر بازیکن جدید رئال بود، نه تنها موجب پیروزی تیمش شد، بلکه روند فوق‌العاده‌ای را که از بدو پیوستنش به رئال مادرید در پیش گرفته است، ادامه داد. این سومین بازی متوالی ستاره سابق دورتموند است که برای رئالی‌ها گلزنی می‌کند و حالا او مجموع گل‌هایش در لیگ را به چهار مورد افزایش داد تا نشان دهد که از همین حالا پتانسیل تبدیل شدن به مدعی جدید کسب عنوان آقای گل لالیگا موسوم به پیچیچی را دارد.

همچنین شاگردان کارلو آنچلوتی حالا با ۹ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا هستند.

پیش از این مسابقه و در اولین بازی هفته سوم لالیگا هم تیم‌های لالس‌پالماس و رئال سوسیه‌داد به مصاف هم رفتند که این بازی بدون گل به پایان رسید.

در دومین روز از هفته سوم لالیگا، امروز (شنبه) سه بازی برگزار می‌شود که برنامه آن‌ها به شرح زیر است:

کادیس - آلمریا، ساعت ۲۰:۳۰
گرانادا - مایورکا، ساعت ۲۱:۰۰
سویا - جیرونا، ساعت ۲۳:۰۰

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی