تیتر امروز

پیکر شهید رئیسی و همراهانش به تهران منتقل شد +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

پیکر شهید رئیسی و همراهانش به تهران منتقل شد +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.
یحیی دوباره به بن‌بست می‌خورد؟

روزهای سخت پرسپولیس!

پرسپولیس این روز‌ها حال و روز خوشی ندارد؛ از مشکلات مالی تا اعتراض ستاره‌ها به عدم دریافت آپشن‌های میلیاردی و قرعه سخت در لیگ قهرمانان آسیا گرفته تا تاکتیک‌های یحیی که احتمالا بار دیگر به بن بست خواهد خورد. وقتی تیمی از کمبود مهاجم رنج می‌برد، چرا باید با خروج اندک مهاجمان خود از جمله مهدی عبدی موافقت کند تا یک مدافع برای فرار از شکست در نقش مهاجم ظاهر شود؟

کد خبر: ۱۵۴۷۶۱
۱۰:۴۵ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۲

روزهای سخت پرسپولیس!

دیدارنیوز: قهرمان سال گذشته لیگ، باز هم از ترکیب دو بازی قبلی استفاده کرد، اما ذوب آهن در هفته گذشته و برابر سپاهان نشان داد در انتقال مثبت یا همان ضدحمله یکی اژ بهترین تیم‌های لیگ است.

نمایش سرخپوشان درست مثل زننده اولین گل به تیمشان عجیب بود. آن‌ها در این دیدار هم با کمترین لمس توپ به دروازه می‌رسیدند روی دروازه بیرانوند موقعیت خلق می‌کردند.
 
اما پرسپولیس؛ یحیی خیلی زود احتمالا به همان بن‌بستی خواهد خورد که در یکی دو فصل اخیر هم به آن برخورده بود. پرسپولیس به ورطه تکرار افتاده و شاید کیفیت بازیکنانش باشد که این موضوع آنقدر دیده نمی‌شود.
روزهای سخت پرسپولیس!
 
سرخپوشان سازماندهی فوق‌العاده‌ای دارند، توپ را به خوبی به گردش در می‌آورند و احتمالا بهترین تیم لیگ در انتقال هستند. اما ایراد کجاست؟
 
یحیی در فصل گذشته هم نشان داد مقابل لایه‌های دفاعی و تجمع دفاعی، ایده پیچیده‌ای ندارد سعی می‌کند مثل همیشه با تعدد نفرات در کناره‌ها و کار‌های ترکیبی و در نهایت توپ بلند، به دروازه حریف برسد.
 
اما وقتی کار گره می‌خورد تنها راه پرسپولیس و گل‌محمدی معمولا خلاقیت نفرات است. ترابی هنوز با روز‌های آمادگی فاصله دارد، شهاب زاهدی آن مهاجمی که فکر می‌کردند نبود و همه امید یحیی برای این موضوع و روز‌های سخت، احتمالا یاسین سلمانی جوان است.
 
باید منتظر باشیم و ببینیم سرنوشت این پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی چه می‌شود.
 
به گزارش دیدارنیوز، پرسپولیس شب گذشته (پنجشنبه) در هفته سوم لیگ برتر بازی سختی با ذوب آهن داشت و پس از گل به خودی سروش رفیعی روی خروج اشتباه بیرانوند، به شدت هجومی شد تا اینکه یحیی بعد از ضعف خط حمله و نداشتن گلزن، بار دیگر به مدافع گرجستانی خود یعنی گولسیانی اعتماد کرد و این مدافع باتجربه روی ارسال عالی وحیدی امیری با ضربه سر دروازه ذوب آهن را فرو  ریخت، هرچند این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید و اصفهانی‌ها به شدت به این موضوع اعتراض کردند و نکته جالب اینکه کانال رسمی باشگاه استقلال هم با انتشار عکسی از پنالتی جنجالی سپاهان و گل پرسپولیس اعتراض خود را نشان داد!
روزهای سخت پرسپولیس!
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی