تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

بازار خودرو؛ قیمت پراید، سمند و کوییک +جدول

قیمت خودرو امروز جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ همانند روز گذشته، هیچ نوسانی نداشته و تمام خودرو‌های داخلی و مونتاژی با همان قیمت‌های روز گذشته معامله می‌شوند.

کد خبر: ۱۵۴۷۶۰
۱۰:۲۹ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۲

بازار خودرو

دیدارنیوز: قیمت خودرو امروز ۳ شهریور ۱۴۰۲ هیچ نوسانی نداشته و همانند دیروز، با نرخ‌های روز چهارشنبه درحال معامله است. معاملات بازار در وضعیتی قفل شده که می‌توان گفت در هفته‌ای که گذشت، تمام محصولات بازار در ثبات قیمتی یا با نوسانات بسیار جزئی همراه بودند.

البته دلیل تغییرات صفر بازار امروز را می‌توان تعطیلی اغلب بنگاه‌های خرید و فروش خودرو به واسطه روز جمعه دانست. احتمال می‌رود در روز‌های آینده و با آغاز هفته معاملاتی جدید، تغییرات قیمتی نیز از سر گرفته شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

بر اساس داده‌های وبسایت کارنامه قیمت خودرو‌های داخلی امروز بدون هیچ تغییری ثابت ماند.
 
پراید ۱۳۱ و پراید ۱۱۱ با مدل ۱۳۹۹ جزو اقتصادی‌ترین محصولات داخلی بوده می‌توان گفت از ابتدای هفته هیچ‌گونه تغییری نداشت. این دو خودروی شرکت سایپا به ترتیب با نرخ‌های ۳۱۵ و ۳۲۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
 
شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که از چند روز گذشته روی کانال ۵۷۰ میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.
 
سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو به شمار می‌رود که هیچ تغییری نداشته و با قیمت ۵۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
 
پژوپارس LX TU۵ از هم رده‌های سمند سورن بوده، اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ ۶۱۲ میلیون تومان معامله شد.
بازار خودرو
 
قیمت خودرو‌های مونتاژی
 
در بازار مونتاژی‌ها نیز قیمت خودرو با پیروی از داخلی‌های بازار، بدون هیچ نوسانی نسبت به روز گذشته خرید و فروش می‌شود.
 
ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار محسوب می‌شود که با نرخ ۷۳۰ میلیون تومانی روز گذشته درحال معامله است.
 
جک J۴ آپشنال یکی دیگر از خودرو‌های اقتصادی مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو نیز با قیمت ۷۵۵ میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.
 
هایما S۵ دنده اتوماتیک که از معدود خودرو‌های مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود، از چند هفته گذشته در محدوده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی درحال نوسان بوده که امروز، بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.
 
فیدلیتی پرایم نیو ۵ نفره از کراس‌اوور‌های مونتاژی بهمن موتور بوده که همانند دیگر خودرو‌های بازار، با نرخ یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.
بازار خودرو
 
پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آینده
 
عماد جعفری، کارشناس بازار خودرو عنوان کرد: خوشبختانه بازار خودرو فعلاً در رکود به سر می‌برد و در هفته‌ای که گذشت، شاهد افت قیمت ۱۰ الی ۱۵ میلیون تومانی در بعضی از محصولات ایران خودرو مانند هایما، دنا پلاس، سورن پلاس و… بودیم. برای محصولات وارداتی همانند هیوندای و کیا نیز، تقاضایی در بازار وجود نداشته و قیمت‌ها روز به روز درحال کاهش هستند. حتی بازار وارداتی‌ها به طوری است که فروشندگان واقعی نیز با چالش فروش خودرو مواجه هستند.
 
وی ادامه داد: در بازار فعلی، اگر کسی خریدار و فروشنده واقعی باشد، فروشنده به جهت رسیدن به پول خود در این بازار رکودی، مجبور است تخفیف دهد و در کل برای مصرف‌کننده، نوید یک خرید ارزنده و خوب را می‌دهد.
 
جعفری درمورد قیمت خودرو در هفته آتی گفت: در هفته آینده نیز اگر اتفاق خاصی به لحاظ ارزی نداشته باشیم و قیمت دلار در بازار آزاد، نوسان چشم‌گیری نداشته باشد، به احتمال قوی بازار خودرو نیز هم‌چنان در رکود بماند و حتی شاهد افت قیمت نیز باشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی