تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
اهواز، همچنان گرمترین مرکز استان

هواشناسی ایران؛ منتظر کاهش دما باشید

با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی فصل تابستان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا می‌گوید که باید منتظر کاهش دمای ۴ تا ۸ درجه‌ای در نوار شمالی کشور باشیم.

کد خبر: ۱۵۴۷۵۸
۰۹:۵۲ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
هواشناسی ایران؛ منتظر کاهش دما باشید
 
دیدارنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و تگرگ در برخی استان‌ها و کاهش دمای ۴ تا ۸ درجه‌ای در نوارشمالی کشور خبر داد.
 
صادق ضیاییان، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی روز جمعه (۳ شهریور) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شنبه (۴ شهریور) علاوه بر این مناطق در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش در روز شنبه و در استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی است. 
 
وی افزود: یکشنبه (۵ شهریور) در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و آذربایجان شرقی بارش پراکنده رخ خواهد داد. روز‌های جمعه تا یکشنبه کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود. 
 
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا روز دوشنبه (۶ شهریور) در جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق پراکنده و سه‌شنبه (۷شهریور) در شمال غرب و سواحل غربی کشور بارش پیش‌بینی می‌شود. 
 
ضیاییان گفت: جمعه در شرق کشور، شنبه در شمال شرق، شرق، جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و روز دوشنبه در جنوب غرب کشور وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. 
 
وی ادامه داد: جمعه و شنبه دریای خزر مواج است. 
 
وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۴ شهریور) کمی ابری و گاهی افزایش باد و از بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ و روز یکشنبه (۵ شهریور) کمی ابری همراه با وزش باد و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 
 
ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۳ و ۴ شهریور) اهواز با دمای ۴۸ و ۴۷ درجه سانتیگراد گرمترین و طی امروز زنجان و همدان با دمای۱۳درجه سانتیگراد و فردا همدان با دمای ۱۱ خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی