تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سردارِ ایران در پایتخت ایتالیا

استقبال گرم هواداران رم از «آزمون» +عکس و ویدیو

سردار آزمون، ستاره ملی‌پوش کشورمان که برای تست پزشکی و امضای قرارداد با باشگاه رم به پایتخت ایتالیا سفر کرده، شب گذشته (پنجشنبه) مورد استقبال گرم تعدادی از هواداران این تیم قرارگرفت.

کد خبر: ۱۵۴۷۵۵
۰۹:۲۰ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
استقبال گرم هواداران رم از «سردار» +عکس و ویدیو
 
دیدارنیوز: سردار آزمون در بدو ورودش به شهر رم مورد استقبال گروهی از هواداران جالوروسی قرار گرفت.
 
فابریتزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال، در آخرین ساعات شب گذشته (پنجشنبه) از ورود سردار آزمون مهاجم ایرانی بایرلورکوزن به شهر رم و انجام تست‌های پزشکی او در صبح امروز خبر داد.
 
آزمون که با یک هواپیمای شخصی از شهر کلن به رم سفر کرد، پس از ورود به فرودگاه چامپینوی شهر رم مورد استقبال پرشور هوادارانی قرار گرفت که نامش را صدا می‌زند و با انداختن شال رم دور گردن او، تقاضای عکس یادگاری و امضا داشتند.
 
انتقال آزمون به رم با قراردادی قرضی و به مدت یک سال است و باشگاه ایتالیایی این گزینه را دارد که در پایان فصل او را با پرداخت ۱۳ میلیون یورو به‌صورت قطعی خریداری کند.
 
استقبال گرم هواداران رم از «سردار» +عکس
 
آزمون پیش از این در لیست خرید باشگاه میلان قرار داشت و حتی خبر‌هایی مبنی بر احتمال بازگشت او به زنیت روسیه شنیده شد، اما کار با ژوزه مورینیو، فرصتی بود که ستاره ایرانی نمی‌خواست آن را از دست بدهد.
 
به گزارش دیدارنیوز، در ادامه ویدیوی استقبال از آزمون را مشاهده می‌کنید:
 
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی