تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
پیش از عزیمت به آفریقای جنوبی مطرح شد

رئیسی: گروه بریکس از قدرت‌های نوظهور جهان است

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری پیش از سفر به آفریقای جنوبی گفت: گروه بریکس توانسته کشور‌های مستقل را با هدف مشترک همکاری‌های اقتصادی و مقابله با یکجانبه‌گرایی گرد هم آورد و بدون تردید یکی از قدرت‌های نوظهور جهان است که دوستان بسیاری در جهان دارد.

کد خبر: ۱۵۴۷۳۸
۲۱:۵۲ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۲

رئیسی

دیدارنیوز: رئیس جمهور شرکت در اجلاس سران گروه بریکس و اعلام مواضع جمهوری اسلامی ایران و همچنین دیدار و گفتگو با سران این گروه و شرکت‌کنندگان در این اجلاس را از جمله اهداف سفر خود به آفریقای جنوبی عنوان کرد و افزود: در همه برنامه‌های این سفر توسعه همکاری و تبادلات اقتصادی با شرکت‌کنندگان این اجلاس دنبال خواهد شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی شامگاه چهارشنبه پیش از عزیمت به آفریقای جنوبی به منظور شرکت در اجلاس سران گروه «بریکس» با بیان اینکه ارتباط با همه کشور‌های مستقل در دستور کار سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است، افزود: گروه بریکس توانسته کشور‌های مستقل را با هدف مشترک همکاری‌های اقتصادی و مقابله با یکجانبه‌گرایی گرد هم آورد و بدون تردید یکی از قدرت‌های نوظهور جهان است که دوستان بسیاری در جهان دارد.

رئیس جمهور در ادامه وجود ظرفیت‌هایی همچون در اختیار داشتن ۴۰ درصد جمعیت و یک چهارم خشکی جهان را از جمله مزیت‌های کم‌نظیر گروه بریکس دانست و افزود: قطعاً ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران زمینه بسیار مناسبی در جهت توسعه همکاری با این گروه اقتصادی خواهد بود.

رئیسی در ادامه شرکت در اجلاس سران گروه بریکس و اعلام مواضع جمهوری اسلامی ایران و همچنین دیدار و گفتگو با سران این گروه و شرکت‌کنندگان در این اجلاس را از جمله اهداف سفر خود به آفریقای جنوبی عنوان کرد و افزود: در همه برنامه‌های این سفر توسعه همکاری و تبادلات اقتصادی با شرکت‌کنندگان این اجلاس دنبال خواهد شد و قطعاً به تبادل ظرفیت‌ها با کشور‌های عضو منجر خواهد شد.

رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد این سفر کوتاه در جهت توسعه روابط جمهوری اسلامی ایران با اتحادیه‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای که از اولویت‌های سیاست خارجی دولت است و همچنین تبیین و اعلام مواضع جمهوری اسلامی ایران مثمرثمر باشد.

رئیسی به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران «بریکس» عازم ژوهانسبورگ شد

رئیس جمهور به منظور شرکت در نشست سران «بریکس» که به میزبانی آفریقای جنوبی برگزار می‌شود با بدرقه رسمی معاون اول، عازم ژوهانسبورگ شد.

سید ابراهیم رئیسی شامگاه چهارشنبه، به منظور شرکت در پانزدهمین نشست سران «بریکس» به دعوت رسمی «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور آفریقای جنوبی، دقایقی قبل، با بدرقه رسمی محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از اعضای کابینه، عازم شهر ژوهانسبورگ محل برگزاری این اجلاس شد.

رئیس جمهور در این سفر علاوه بر شرکت و سخنرانی در نشست «بریکس پلاس» که سران ۷۰ کشور جهان به آن دعوت شده‌اند، با شماری از سران کشور‌های حاضر نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

دولت سیزدهم در راستای سیاست خارجی جامع، متوازن و مبتنی بر همگرایی، توسعه روابط با سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

سرعت بخشیدن به فرآیند عضویت در سازمان همکاری شانگهای، تعمیق روابط با اتحادیه اقتصادی اوراسیا، فعال‌تر کردن همکاری‌ها با سازمان اکو و... بیانگر تقویت سیاست چندجانبه‌گرایی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی