تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
حادثه‌ای مشکوک در شمال روسیه پس از شورش اخیر واگنر علیه پوتین

هواپیمای «رهبر واگنر» سقوط کرد/ کشته‌شدن پریگوژین و واکنش بایدن

طبق گزارش برخی منابع خبری هواپیمایی سبک متعلق به یوگنی پریگوژین، رهبر گروه واگنر سقوط کرده است و همه سرنشینان آن کشته شده‌اند. پریگوژین چندی پیش با شورش علیه پوتین و ارتش او تا نزدیکی مسکو پیشروی کرده و قدرت ولادیمیر پوتین را به شدت به چالش کشیده بود. پس از سقوط این هواپیما، شایعات و خبر‌های زیادی درباره نقش پوتین، رئیس جمهوری روسیه در این حادثه مرگبار منتشر شده است.

کد خبر: ۱۵۴۷۳۷
۲۰:۵۱ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۲

فوری؛ هواپیمای «رهبر واگنر» سقوط کرد/ پریگوژین مرد؟

دیدارنیوز: بر اثر سقوط یک فروند هواپیما در شمال روسیه، ۹ نفر به همراه «پریگوژین» فرمانده گروه واگنر کشته شدند.

مهر به نقل از الجزیره نوشت: یک فروند هواپیمای جت شخصی در شمال روسیه سقوط کرد. بر اساس اعلام این رسانه، ۱۰ نفر در این حادثه کشته شدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی راشا تودی، این هواپیما یک جت شخصی با شماره ثبت RA-۰۲۷۹۵ در حال پرواز از مسکو و حامل ۱۰ مسافر بود که نزدیک منطقه «تور» سقوط کرد.

به گزارش الجزیره، سازمان هواپیمایی کشوری روسیه در بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد: «پریگوژین» (فرمانده واگنر) یکی از مسافران هواپیمایی است که متلاشی شده است.

یورونیوز هم نوشته گزارش‌ها از مرگ پریگوژین، رهبر واگنر حکایت دارد.

به گزارش دیدارنیوز، پریگوژین، رهبر گروه مزدوران واگنر که چندی پیش با تهدید مسکو و نزدیک شدن به پایتخت روسیه اعتبار ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را خدشه‌دار کرده بود، روز گذشته از رویای خود برای تبدیل روسیه به قدرتمندترین کشور جهان خبر داده بود.

فوری؛ هواپیمای «رهبر واگنر» سقوط کرد/ پریگوژین مُرد؟

مطلب مرتبط:

رویای پریگوژین؛ تبدیل روسیه به قدرتمندترین کشور جهان

فیلمی از هواپیمای سقوط‌کرده که گفته می‌شود پریگوژین در آن بوده

مرگ رئیس واگنر تایید شد

آژانس حمل و نقل هوایی فدرال روسیه مرگ پریگوژین را تایید کرد.

تسنیم به نقل از اسپوتنیک نوشت: آژانس حمل و نقل هوایی فدرال روسیه تایید کرد که یوگنی پریگوژین، در هواپیمای شخصی سقوط کرده در منطقه تور روسیه حضور داشته است.

عصر امروز در شهر تِوِر در روسیه، یک هواپیمای شخصی Embraer Legacy که در حال پرواز از مسکو به سن پترزبورگ بود، سقوط کرد.

این هواپیما که گفته شد متعلق به پریگوژین است حامل ۱۰ سرنشین از جمله رئیس گروه واگنر و بنیانگذار آن بوده است.

به گزارش دیدارنیوز، پریگوژین اخیرا با شورش علیه روسیه و پیش‌روی تا مسکو که با میانجیگری بلاروس، نیروهای او متوقف شدند، قدرت ولادیمیر پوتین را به چالش کشیده بود. پوتین پس از این شورش، آن را یک «خیانت» خوانده بود.

هواپیمای «رهبر واگنر» سقوط کرد/ کشته‌شدن پریگوژین و واکنش بایدن

به نقل از العربیه، در همین حال، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به خبر سرنگونی هواپیمای یوگنی پریگوژین، فرمانده گروه روسی واگنر در شمال مسکو، گفت که او از این اتفاق تعجب‌زده نشده و هیچ چیزی در روسیه بدون اطلاع پوتین رخ نمی‌دهد.

مطلب مرتبط:

پوتین: این خیانت است!

اعتراف پوتین؛ «واگنر» یک میلیارد یورو از ما گرفته بود!

ادعای پوتین؛ دشمن می‌خواست روسیه غرق در خون شود

شورش واگنر؛ شکاف در هرم قدرت یا حیله‌ جدید روس‌ها؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی