تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
جدال تماشایی در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران

سپاهان ۱ - ۰ استقلال؛ اولین باخت «نکو» به «دستِ» خودی‌!

تیم سپاهان در دیداری سخت، جنجالی و نفس‌گیر که در دقایق پایانی با اخراج احمدزاده، ۱۰ نفره شده بود، از سد استقلال گذشت و صدرنشین ماند. صحنه مهم این بازی، خطای هند پنالتی سلیمی بازیکن استقلال بود که در نهایت در ریباند اسدی آن را گل کرد.

کد خبر: ۱۵۴۷۳۳
۲۰:۰۴ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۲

سپاهان ۱ - ۰ استقلال؛ اولین باخت «نکو» به «دستِ» خودی‌!

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: تیم مدعی و پرستاره مورایس امشب در هفته سوم لیگ برتر میزبان استقلال بود و توانست روی اشتباه سلیمی و خطای هند پنالتی او که توسط رضا اسدی در لحظات پایانی نیمه اول پس از مهار حسینی، در ریباند تبدیل به گل شد، سه امتیاز مهم و ارزشمند را در نقش جهان حفظ کند.

این بازی پرحاشیه و پرهیجان، حواشی خاص خودش را هم داشت و از لیزر تا پرتاب نارنجک و مصدوم شدن عکاسان کنار زمین رقم خورد.

سپاهان با این پیروزی ۹ امتیازی شد و صدرنشین ماند، استقلال هم در اولین محک جدی خود با هدایت نکونام، دست خالی اصفهان را ترک کرد.

بحران فولاد عمیق‌تر شد!

تیم فولاد خوزستان که این فصل با علیرضا منصوریان مشکلات زیادی دارد، سومین باخت متوالی را در زمین ملوان پذیرفت و با ۴ گل شکست خورد. ساسان انصاری به همراه منصوریان در این بازی اخراج شدند و بازی با پرسپولیس را از دست دادند.

تصویری از حضور محدود زنان ملوانی در بازی امشب مقابل فولاد خوزستان

سپاهان ۱ - ۰ استقلال؛ اولین باخت «نکو» به «دستِ» خودی‌!

در بازی تمام شده دیگر، آلومینیوم اراک ۲ بر یک در خانه هوادار تهران پیروز شد و سه امتیاز مهم خارج از اراک را گرفت.

در ادامه گزارش بازی سپاهان و استقلال را می‌خوانید.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمدجواد حسین‌نژاد، محمد قربانی، رضا شکاری، فرشاد احمد‌زاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و کوین یامگا.

گزارش زنده؛ سپاهان ۰ - ۰ استقلال/ توقف بازی به دلیل لیزر!

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۲: سپاهان مطابق انتظار بازی را تهاجمی و مالکانه آغاز کرده و از جناح چپ و با حضور فرشاد احمدزاده در حال تدارک حمله به سمت دروازه استقلال است.

دقیقه ۱۰: بازی پرتحرکی در نقش جهان جریان دارد، اما هنوز فرصت خاصی ایجاد نشده و دو تیم در تلاش برای خلق موقعیت هستند.

دقیقه ۲۰: پس از اینکه سپاهان از کناره‌ها نتوانست خطر جدی خلق کند از عمق به دفاع استقلال نفوذ کرد اما توپ آخر به فرشاد احمدزاده نرسید و یک کرنر شکل گرفت.

دقیقه ۲۴: رسانه باشگاه استقلال اعلام کرد: در دقایقی از نیمه اول به دلیل لیزر انداختن هواداران سپاهان، بازی با نظر داور متوقف شد.

دقیقه ۴۱: فرصت عالی گلزنی برای یامگا ایجاد شد، ولی خروج پیام نیازمند و واکنش او مانع از گلزنی استقلال شد.

دقیقه ۴۵+۳: صحنه جنجالی در بازی! توپ روی یک ارسال به دست بازیکن استقلال که کاملا باز بود، برخورد کرد و کوپال ناظمی سوت خود را به نشانه پنالتی به صدا درآورد.

دقیقه ۴۵+۹: ضربه پنالتی را اسدی زد و حسین حسینی که پنالتی ملوان را هم گرفته بود، با واکنشی به موقع توپ را دفع کرد، اما در برگشت این بازیکن دروازه را باز کرد.

نیمه اول با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

دقیقه ۵۲: فرار مطهری روی پاس یامگا منجر به ایجاد فرصت خوب گلزنی شد اما شوت مهاجم استقلال با اختلاف از بالای دروازه نیازمند عبور کرد.

پرتاب نارنجک و مصدومت یکی از عکاسان دیدار سپاهان - استقلال!

دقیقه ۶۷: بازهم موقعیتی خوب برای استقلال شکل گرفت، اما مطهری از میان دو بازیکن سپاهان موفق به گلزنی نشد و توپ به کرنر رفت.

دقیقه ۷۰: ارسال کرنر خطرناک از رامین رضاییان با ضربه سر اسدی همراه بود، اما توپ در چارچوب حسینی قرار نداشت.

سپاهان ۱ - ۰ استقلال؛ اولین باخت «نکو» به «دستِ» خودی‌!

دقیقه ۸۵: فرشاد احمدزاده به دلیل اعتراض به داور، با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا سپاهان در دقایق پایانی ۱۰ نفره شود.

سپاهان با گلزنی اسدی استقلال را مغلوب کرد و در صدر باقی ماند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی