تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
جنجال‌های بی‌پایان رئیس جمهور سابق آمریکا

زندان شبانه‌روزی و بدنام جورجیا در انتظار «ترامپ»!

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و جنجالی آمریکا و تعدادی از همراهان او، به اتهام تلاش برای تغییر نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ باید خود را به زندان شبانه‌روزی و بدنام فولتون در ایالت جورجیا تسلیم کنند.

کد خبر: ۱۵۴۷۲۷
۱۸:۱۳ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۲

کار «ترامپ» به زندان کشید!

دیدارنیوز: ترامپ باید به زودی خود را به زندان جورجیا تسلیم کند.

به نقل از العربیه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده، به همراه ۱۸ نفر از یاران نزدیک وی، که همگی متهم به تلاش برای تغییر نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ به سود ترامپ هستند، باید تا ظهر جمعه خود را به زندان شهرستان فولتون در ایالت جورجیا تسلیم کنند.

به گزارش «یو. اس.‌ای تودی»، مسئولان زندان هفته پیش اعلام کردند که این زندان شبانه‌روزی باز است، و رئیس‌جمهوری پیشین و سایر متهمان می‌توانند هر وقت که خواستند خودشان را معرفی کنند، اما تنها تا ظهر جمعه فرصت دارند.

زندان فولتون به دلیل مدیریت نادرست و شرایط نامناسب خود در سال‌های اخیر به یکی از زندان‌های بدنام آمریکا تبدیل شده است، به‌طوری که وزارت دادگستری ماه پیش اعلام کرد تحقیقات خود را درباره شرایط زندگی زندانیان، میزان مراقبت‌های پزشکی، و استفاده از زور بیش از حد توسط زندانبانان آغاز کرده است.

«اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا» پارسال گزارش داد که زندان فولتون بیش از ظرفیت زندانی دارد. همچنین، اتهامات بسیاری به این زندان وارد شده است مبنی بر اینکه از نظر ساختاری ناامن است، و خشونت در آن امری عادی است که به جراحات و قتل‌های متعدد زندانیان منجر شده است، و اینکه مأموران زندان بیش از حد به زور متوسل می‌شوند.

کلانتر فولتون گفته است که ترامپ و همراهانش در زندان این شهرستان مورد انگشت‌نگاری و تصویربرداری قرار خواهند گرفت، و اگر دستگیر شوند، در سلول بازداشت موقت زندانی خواهند شد. با این حال، آن‌ها می‌توانند از طریق توافقی با مقمات قضایی از زندان رفتن خودداری کنند.

به گفته یو. اس.‌ای تودی، ترامپ شاید اصلا دستگیر نشود، و حتی اگر دستگیر شود احتمالا مدت کوتاهی را در حبس بگذراند، اما مجبور شدن وی به تسلیم خود به زندان نشان می‌دهد که نحوه رسیدگی به پرونده تخلفات او در جورجیا تفاوتی آشکار با دیگر پرونده‌های جنایی ترامپ در دیگر نقاط آمریکا دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی