تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیرعبداللهیان از نظر سطح دیپلماسی، پایین‌ترین وزیر امور خارجه در تاریخ جمهوری اسلامی است

انتقاد یک نماینده از دیپلماسی دولت رئیسی؛ کجای این روند عزتمندانه است؟

جلال محمودزاده، نماینده مجلس با انتقاد از دیپلماسی دولت ابراهیم رئیسی و با بیان اینکه امیرعبداللهیان از نظر سطح دیپلماسی، پایین‌ترین وزیر خارجه در تاریخ جمهوری اسلامی است، گفت: پول آزاد شده ایران به صورت نقد به دست ما نمی‌رسد و برای خرید غذا و دارو است. یعنی باید این‌ها را با مبالغ بالا از کشور‌های دیگر بخریم تا از حساب بانک‌های قطری به حساب کشور‌ها، پولش واریز شود. کجای این روند عزتمندانه است؟

کد خبر: ۱۵۴۷۱۴
۱۳:۲۳ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۲

محمودزاده

دیدارنیوز: جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در مجلس می‌گوید: ما دیپلماسی بسیار ضعیفی را از دولت ابراهیم رئیسی دیده‌ایم، علی‌الخصوص از حسین امیرعبداللهیان که واقعاً از نظر سطح دیپلماسی، پایین‌ترین وزیر امور خارجه در تاریخ جمهوری اسلامی است.

جلال محمودزاده نماینده مهاباد در مجلس یازدهم درباره هفت میلیارد دلار پول آزاد شده ایران از کره جنوبی صحبت کرده که بخش‌های مهم آن را می‌توانید در ادامه بخوانید:

* متاسفانه تندرو‌هایی که در اوایل دولت فعلی و تندرو‌هایی که در گذشته در خصوص حمله و تصرف به سفارتخانه‌های انگلیس و عربستان دیده بودیم، باعث شده لطمات زیادی به کشور وارد شود.

* آزاد شدن هفت میلیارد دلار پول مملکت و انتقال آن به کشور ثالث و گرفتن خسارت از ایران و اینکه دولت نمی‌داند و نمی‌تواند تشخیص دهد که در کشور چه نیازی وجود دارد که برای آن هزینه کند، نشانی از عزت و دیپلماسی عزتمندانه ندارد.

* پول آزاد شده ایران به صورت نقد به دست ما نمی‌رسد و برای خرید غذا و دارو است. یعنی باید این‌ها را با مبالغ بالا از کشور‌های دیگر بخریم تا از حساب بانک‌های قطری به حساب کشور‌ها، پولش واریز شود. کجای این روند عزتمندانه است؟

مطلب مرتبط:

دیپلماسی عزتمندانه، مقابل دیپلماسی ملتمسانه

* ما دیپلماسی بسیار ضعیفی را از دولت رئیسی دیده‌ایم، علی‌الخصوص از امیرعبداللهیان که واقعاً از نظر سطح دیپلماسی، پایین‌ترین وزیر امور خارجه در تاریخ جمهوری اسلامی است.

* این تندروی‌ها در داخل و عواقب آن، دودش به چشم ۸۵ میلیون ایرانی رفته و خسارتش از جیب مردم پرداخت شده است. این روند، تنها به تعداد معدودی از مسئولان ضربه نزده است و هرچند دولت هم از این بابت لطماتی دیده است، اما این مردم هستند که در نهایت به طور خاص متضرر می‌شوند.

* وقتی تندروی صورت می‌گیرد و در عالم سیاست بین‌الملل، چالش‌هایی گریبانمان را می‌گیرد، با مولفه‌هایی مثل تورم، بالا رفتن قیمت ارز و عدم‌اشتغال روبرو می‌شویم و متاسفانه این مردم هستند که باید بار سنگین این بی‌تدبیری‌ها را تحمل کنند.

منبع: رویداد24
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی