تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

استقلال در نقش جهان؛ سورپرایز بزرگ «جواد»؟

پس از شروع عالی استقلال در لیگ بیست و سوم، اولین محک جدی برای نکونام از راه رسید و او باید بهترین ترکیب را برابر سپاهان مدعی با خط حمله آتشینش آماده کند؛ دیداری که گفته می‌شود ممکن است با سورپرایز از طرف جواد نکونام همراه باشد.

کد خبر: ۱۵۴۷۰۳
۱۱:۲۰ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۲

استقلال در نقش جهان؛ سورپرایز بزرگ «جواد»؟

دیدارنیوز: به نظر می‌رسد که جواد نکونام با تغییر و تحولات چشمگیر در ترکیب استقلال، تیمش را روانه دیدار با سپاهان می‌کند.

استقلال در لیگ بیست‌وسوم شروع طوفانی داشت و توانست در ۲ بازی ابتدایی فصل جدید مقابل تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و ملوان بندرانزلی به پیروزی برسد؛ ۶ امتیاز ارزشمندی که باعث شد تا شاگردان جواد نکونام با وجود آنکه پیش‌فصل خوبی را پشت سر نگذاشتند و در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی هم نتوانستند عملکرد مناسبی داشته باشند، در کورس صدرنشینی در کنار سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران قرار گیرند.

شاگردان نکونام برای تثبیت جایگاه خود در بین تیم‌های بالای جدولی و صعود به صدر جدول لیگ بیست‌وسوم، امشب (چهارشنبه) در اولین چالش جدی‌شان در فصل جدید لیگ برتر باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان بروند؛ مسابقه‌ای که جواد نکونام به دنبال آن است تا بتواند آماده‌ترین بازیکنان تیمش را در ترکیب اولیه استقلال قرار بدهد و در روز‌های گذشته هم در اقدامی جالب‌توجه، گزارش تمرینات استقلال پوشش داده نشد تا مشخص شود که آبی‌ها برای مسابقه امشب برنامه‌های مهمی را دارند.

دفاع ۳ نفره در راه نقش جهان؟

حسین حسینی هفته گذشته عملکردی خیره‌کننده مقابل ملوان بندرانزلی داشت و زمینه‌ساز برتری آبی‌پوشان پایتخت بود و حالا امشب در دوئل با سپاهان، یکی از موثر‌ترین چهره‌های بازی محسوب می‌شود؛ به‌ویژه اینکه حسینی فصل گذشته شانس بازی مقابل سپاهان در اصفهان را از دست داد و حالا به دنبال آن است تا بتواند روز‌های اوج خود را با درخشش مقابل سپاهان تمدید کند.

در خط دفاعی گفته می‌شود که نکونام با توجه به قدرت تهاجمی سپاهان به دنبال آن است تا آرایش بازی تیمش را تغییر بدهد و احتمالاً از حضور همزمان روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی در ترکیب تیمش بهره خواهد برد تا آبی‌ها با ۳ مدافع به مانند دوره سرمربیگری فرهاد مجیدی کارشان را در مسابقه حساس امشب پیش ببرند.

نقش تازه برای حردانی و جلالی!

نکونام تصمیمی برای تغییر در فهرست بازیکنان موردنظرش ندارد، اما گفته می‌شود نحوه به کارگیری آن‌ها در ترکیب استقلال متفاوت خواهد بود؛ به‌طوری‌که سرمربی استقلال به دنبال پیاده‌سازی آرایش ۲-۵-۳ در مسابقه امشب است که گفته می‌شود در این آرایش، مثلث زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند در میانه زمین حضور دارند و ابوالفضل جلالی و صالح حردانی هم در نقش وینگ‌بک در ترکیب آبی‌ها مسئولیت دارند تا هم در کار‌های تدافعی و هم در کار‌های تهاجمی مشارکت کنند.

زوج جذاب در خط حمله آبی‌ها

مدیران باشگاه استقلال در تلاش برای جذب یک وینگر و یک مهاجم خارجی هستند، اما هنوز انتقال این دو بازیکن که نکونام آن‌ها را معرفی کرده به جمع آبی‌پوشان پایتخت قطعی نشده است و همین مسئله باعث شده تا دستِ نکونام در فاز تهاجمی در نقش جهان خالی باشد.

به نظر می‌رسد با وجود عدم آمادگی ۱۰۰ درصدی مهرداد محمدی، او بازهم در نقش یار ذخیره به ترکیب استقلال اضافه خواهد شد و جواد نکونام با توجه به اینکه به دنبال تغییر آرایش تیمش در مسابقه امشب است، احتمالاً به سراغ استفاده از زوج کوین یامگا و امیرارسلان مطهری در خط حمله تیمش خواهد رفت که یامگا در نقش مهاجم سایه و مطهری در قامت مهاجم هدف در ترکیب استقلال به کار گرفته می‌شود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان: حسین حسینی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، کوین یامگا و امیرارسلان مطهری.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی