تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

دیدار وزیر خارجه مالزی با رئیسی

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در دیدار با وزیر خارجه مالزی گفت: با تدوین برنامه راهبردی بلندمدت، می‌توانیم راه‌های طی نشده، به‌ویژه در افزایش مناسبات اقتصادی را تجربه کنیم.

کد خبر: ۱۵۴۶۸۰
۲۱:۲۳ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲

دیدار وزیر خارجه مالزی با رئیسی

دیدارنیوز: رئیس جمهور تدوین برنامه همکاری‌های راهبردی بلندمدت میان ایران و مالزی را ترسیم کننده افق‌های جدید در تعاملات دو کشور دانست و افزود: امیدواریم با تهیه و تدوین این برنامه، بتوانیم راه‌های طی نشده، به‌ویژه در افزایش مناسبات و تبادلات اقتصادی را تجربه کنیم.

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز سه‌شنبه در دیدار «زمبری عبدالقدیر» وزیر امور خارجه مالزی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب جمهوری اسلامی ایران و مالزی، بر ضرورت توسعه مناسبات دو کشور به‌ویژه در بخش‌های تجاری، صنعتی، کشاورزی، علم و فناوری و فرهنگی تاکید کرد.

رئیس جمهور تدوین برنامه همکاری‌های راهبردی بلندمدت میان دو کشور را ترسیم کننده افق‌های جدید در تعاملات ایران و مالزی دانست و افزود: امیدواریم با تهیه و تدوین این برنامه، بتوانیم راه‌های طی نشده، به‌ویژه در افزایش مناسبات و تبادلات اقتصادی را تجربه کنیم.

«زمبری عبدالقدیر» وزیر خارجه مالزی نیز در این دیدار جمهوری اسلامی ایران را شریک بسیار مهم کشورش در منطقه و جهان اسلام دانست و با تاکید بر اینکه کشورش تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران را هرگز به رسمیت نخواهد شناخت، برگزاری نشست‌های مشترک با مقامات جمهوری اسلامی در این سفر را بسیار مثبت ارزیابی کرد و توسعه و تقویت مناسبات دوجانبه با تهران به‌ویژه در بخش‌های کشاورزی، پزشکی و علم وفناوری را خواستار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی