تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
آغاز هفته سوم لیگ برتر فوتبال

گرد و خاک قزوینی‌ها در رفسنجان

تیم شمس آذر قزوین که با امتیازهای منفی کارش را در لیگ برتر آغاز کرد، امشب (سه‌شنبه) در رفسنجان گرد و خاک به پا کرد و با سه گل مس این شهر را شکست داد.

کد خبر: ۱۵۴۶۷۹
۲۱:۱۷ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲

گرد و خاک قزوینی‌ها در رفسنجان

دیدارنیوز: هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر با برتری پرگل شمس آذر در خانه مس رفسنجان آغاز شد.

تیم‌های مس رفسنجان و شمس آذر قزوین از ساعت ۱۹ امروز (سه‌شنبه) در نخستین دیدار از هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهدای مس به مصاف هم رفتند این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود شمس آذر به پایان رسید.

براساس این گزارش، عیسی مرادی در دقایق ۵۰ و ۵۷ و امیرمحمد نسایی در دقیقه ۸۰ گل‌های میهمان را به ثمر رساندند. همچنین محمدمهدی محبی در دقیقه ۶۵ ضربه پنالتی تیم مس رفسنجان را از دست داد.

ایمان کهیش قضاوت دیدار مس رفسنجان - شمس آذر قزوین را برعهده داشت که فراز امامعلی و محسن طرحانی از شمس آذر را با کارت زرد جریمه کرد.

اگر طبق ادعای باشگاه شمس آذر، سه امتیاز کسرشده در حکم قبلی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شمس آذر بازگردانده شده باشد، این تیم در جدول یک امتیازی خواهد شد، در غیر این صورت با ۲- امتیاز قعرنشین جدول خواهد بود. شاگردان ساکت الهامی نیز با دو امتیاز در جایگاه یازدهم جدول ایستادند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی