تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

جنجال در اسپانیا پس از حرکت «روبیالس» در سکوی قهرمانی زنان

ظاهرا قرار نیست قهرمان جام جهانی زنان ۲۰۲۳ نفس راحتی بکشد و پس از مرگ پدر اولگا کارمونا، بازیکنی که در فینال برابر انگلیس گل قهرمانی را زد حالا حواشی رئیس فدراسیون فوتبال این کشور در مواجهه با یکی از بازیکنان در سکوی قهرمانی به شدت جنجالی شده و شیرینی این جام را برای اسپانیا کمرنگ کرده است.

کد خبر: ۱۵۴۶۶۹
۱۷:۲۰ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲

جنجال در اسپانیا پس از حرکت «روبیالس» در جشن قهرمانی زنان

دیدارنیوز: بالاترین مقام اجرایی کشور اسپانیا از رئیس فدراسیون فوتبال این کشور بابت حرکت ناشایستی که در پایان فینال جام جهانی ۲۰۲۳ انجام داد، انتقاد کرد.

به نقل از مارکا، پدرو سانچس نخست وزیر اسپانیا پس از استقبال سرد از لوئیس روبیالس در مراسم تقدیر از ملی‌پوشان قهرمان جام جهانی ۲۰۲۳ بانوان، حالا به‌صورت علنی از رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا انتقاد کرده است.

روبیالس پس از پیروزی اسپانیا برابر انگلیس در بازی فینال جام جهانی ۲۰۲۳، جزو افرادی بود که روی سکوی اهدای مدال‌ها و جام به فینالیست‌های جام حضور داشت؛ او که به نظر می‌رسید از افتخارآفرینی بانوان کشورش به شدت هیجان زده است، هنگام روبه‌رو شدن با ستاره این تیم جنی ارموسو حرکتی غیرمتعارف انجام داد که مصداق تعرض و خشونت علیه بانوان دانسته شده و انتقادات فراوانی برای وی به همراه داشته است، طوری که او را مجبور کرد حرف‌های اولیه‌اش درباره این اتفاق را پس بگیرد و عذرخواهی کند.

مطلب مرتبط:

وقتی پدر، گل تاریخی دخترش را ندید

با این حال هجمه‌ها علیه روبیالس ادامه داشته و اکنون پدرو سانچس بالاترین مقام اجرایی کشور اسپانیا هم جزو افرادی است که از رئیس فدراسیون فوتبال این کشور، انتقاد کرده‌اند. او که در مراسم تقدیر از اعضای تیم قهرمان در دفتر نخست وزیری اسپانیا استقبال سردی از روبیالس انجام داد، گفت: بانوان تیم ملی ما هر کاری می‌شد برای کسب پیروزی انجام دادند، اما ما شاهد یکسری رفتار‌ها مانند رفتار آقای روبیالس بودیم که نشان داد هنوز در کشور ما مسائلی درباره برابری حقوق و برخورداری از احترام یکسان برای مردان و زنان وجود دارد که باید برطرف و تصحیح شوند. اتفاقی که ما شاهدش بودیم یک حرکت غیرقابل قبول بود و عذرخواهی‌های روبیالس هم کافی نبود و به همین دلیل هم ما هنوز در رسانه‌های ارتباط جمعی شاهد بازخورد‌هایی درباره آن هستیم.

با توجه به انتقادات گسترده صورت گرفته از روبیالس و اکنون انتقاد علنی نخست وزیر اسپانیا از او، بعید نیست که در آینده نه چندان دور مجبور به ترک صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا شود.

جنجال در اسپانیا پس از حرکت «روبیالس» در جشن قهرمانی زنان

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی