تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

انفجار و آتش‌سوزی در جنوب تهران؛ ۴ نفر مصدوم شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انفجار و آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در جنوب‌غرب تهران خبر داد و گفت که در جریان این حادثه ۴ نفر مصدوم شدند.

کد خبر: ۱۵۴۶۶۸
۱۷:۰۹ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲

انفجار و آتش‌سوزی در جنوب تهران

دیدارنیوز: سید جلال ملکی، در این‌باره گفت: وقوع حادثه انفجار و آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در ساعت ۱۱:۲۷ پیش از ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در یافت آباد، خیابان میرزایی اعزام کرد.

وی با بیان اینکه نخستین گروه از آتش‌نشانان سه دقیقه پس از اولین تماس در محل حاضر شدند، گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که انفجار در یک منزل دو طبقه قدیمی رخ داده و درپی آن بخش‌هایی از این خانه تخریب و دچار آتش‌سوزی شده است. همچنین شدت انفجار سبب وارد شدن خسارات به دو ملک مجاور این ساختمان هم شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای نجات و اطفای حریق اظهارکرد: آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل، اقدامات خود برای نجات و اطفای حریق را نیز آغاز کردند. در همین راستا نیز دو نفر را که در حیاط همان خانه دچار مصدومیت شده بودند، خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند. دو نفر شامل فردی معلول که بر روی ویلچر قرار داشت نیز در حین فرار در خانه مجاور دچار آسیب‌دیدگی شدند که این افراد نیز در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

ملکی با با بیان اینکه این حادثه درمجموع چهار مورد مصدومیت داشت، گفت: همزمان گروه دیگر از آتش‌نشانان نیز نسبت به اطفای حریق در این منزل مسکونی اقدام کرده و دقایقی بعد شعله‌های آتش را به‌طور کامل مهار و اطفا کردند.

وی با بیان اینکه در این حادثه کسی در زیرآوار ناشی از انفجار محبوس نشده بود، اظهارکرد:‌ بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که نشت گاز سبب وقوع این حادثه شده است. بررسی‌های تکمیلی در این خصوص انجام خواهد شد. عوامل آتش‌نشانی تهران نیز در ساعت ۱۳:۱۲ امروز و پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

انفجار و آتش‌سوزی در جنوب تهران

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی