تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی
بازنشر/ گفت‌وگوی دیدارنیوز با مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و تلویزیون

ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی

دیدارنیوز در سوم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ گفت و گویی را با مسعود اسکویی، پیشکسوت رادیو و تلویزیون انجام داده بود و امروز به بهانه درگذشت این پیشکسوت این گفتگو بازنشر می‌شود.
بدری، نماینده مجلس اعلام کرد

مسوولان درآمدشان بد نیست و نمی‌دانند در جامعه چه می‌گذرد

صدیف بدری، نماینده مجلس با اشاره به اینکه جامعه اصلا کشش افزایش قیمت بنزین را ندارد، گفت: متاسفانه از آنجایی که اکثر مسوولین وضعیت درآمدی‌شان نمی‌گویم خوب است، اما حداقل بد نیست، به همین خاطر نمی‌دانند در جامعه چه می‌گذرد.

کد خبر: ۱۵۴۶۶۰
۱۳:۴۷ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲

مسوولان درآمدشان بد نیست و نمی‌دانند در جامعه چه می‌گذرد

دیدارنیوز: یک نماینده مجلس گفت: اصلا جامعه کشش افزایش قیمت بنزین را ندارد البته من نشنیده‌ام که قرار است افزایش پیدا کند، در قانون بودجه امسال هم چنین چیزی پیش‌بینی نشده است.

صدیف بدری، درباره این‌که مطرح می‌شود ۲۸ میلیون نفر جمعیت کشور زیر خط فقر قرار دارد، اما مسئولان به گونه‌ای سخن می‌گویند که شاخص‌ها در وضعیت مطلوبی قرار دارد و چنین مشکلاتی در کشور وجود ندارد، گفت: متاسفانه از آنجایی که اکثر مسئولین وضعیت درآمدی‌شان نمی‌گویم خوب است، اما حداقل بد نیست، به همین خاطر نمی‌دانند در جامعه چه می‌گذرد. اکثراً خودشان نمی‌روند گوشت از فروشگاه‌ها بگیرند یا از یک فروشگاه زنجیره‌ای یک شخصی خریداری می‌کند و برای‌شان می‌آورد یا نمی‌دانم چگونه تامین می‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که وضعیت معیشتی مردم در شرایط مناسبی نیست و درآمد با هزینه نمی‌خواند، ادامه داد: مرکز پژوهش‌های مجلس کاملا آمار میدانی دارد و بر اساس اطلاعات، مرکز آمار وضعیت خط فقر را بررسی می‌کند. وضعیت معیشتی مردم مخصوصا حقوق بگیران که کارمندان، کارگران و معلمان و ... در آن هستند، مناسب نیست.

وی با بیان این‌که دولت وضعیت کالابرگ الکترونیکی را خوب اجرا نمی‌کند، اظهار داشت: یک مبنایی باید باشد؛ برای دهک‌های پنج، هفت و ده به پائین جامعه، کارمندان و کارگران راحت می‌شود کاری کرد. می‌توان یک مبلغی در کارت‌شان شارژ کرد تا بروند با آن کارت اقلام مورد نیاز خودشان که گوشت، مرغ، برنج، روغن و چای و ... است، خریداری کنند. در حال حاضر قیمت چای در چند هفته اخیر چند برابر شده است. این‌ها مسائلی است که وجود دارد، اما متاسفانه برخی از مسئولین فقط حرف می‌زنند.

بدری در پاسخ به این سوال که صحبت‌هایی درباره افزایش قیمت بنزین مطرح می‌شود آیا جامعه کشش این را دارد که امسال این اتفاق بیفتد، گفت: خیر، اصلا جامعه کشش افزایش قیمت بنزین را ندارد البته من هم نشنیده‌ام که قرار است افزایش پیدا کند. حال بحث‌ها و شایعه‌هایی وجود دارد، اما در قانون پیش‌بینی نشده است.

وی تاکید کرد: فکر نمی‌کنم امسال بحثی در خصوص افزایش قیمت بنزین باشد و اصلا بحثش نیست. در قانون بودجه هم چنین چیزی نیست و به هیچ عنوان هم فکر نمی‌کنم کسی به این فکر بیفتد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی