تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
ریزش ادامه دارد

روزهای بد «بورس»

شاخص کل بورس از ساعات ابتدایی امروز سه‌شنبه، روند نزولی را تجربه کرد و نهایتا با افت حدود ۱۸ هزار واحدی نسبت به روز گذشته، روی یک میلیون و ۹۳۸ هزار واحد ایستاد.

کد خبر: ۱۵۴۶۵۸
۱۳:۳۱ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲

بورس

دیدارنیوز: شاخص کل بورس امروز با حدود ۱۸ هزار واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۹۳۸ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با افت ۱۰ هزار و ۹۹۵ واحدی، رقم ۶۶۳ هزار و ۲۲۱ واحد را ثبت کرد.

گفتنی است؛ دیروز بازار سرمایه رسید جزئی ۲۴۰۰ واحدی را تجربه کرد که دقیقا دوشنبه هفته گذشته نیز شاخص کل بورس و فرابورس روند صعودی داشت، اما بعد از آن روند نزولی تا پایان هفته ادامه پیدا کرد.

در این بازار ۳۰۲ هزار معامله به ارزش ۳۲ هزار و ۹۷۱ میلیارد ریال انجام شد.

در معاملات امروز فولاد مبارکه اصفهان، ایران خودرو، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، ملی صنایع مس ایران، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و بانک ملت جزو نماد‌های بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس داشته و همه آن‌ها روند منفی را تجربه کردند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس نیز با ۲۵۹ واحد کاهش در رقم ۲۴ هزار و ۷۹۳ واحد ایستاد.

در این بازار ۳۳۹ هزار معامله انجام شد که ۴۰ هزار و ۱۹۴ میلیارد ریال ارزش داشت.

ایران خودرو دیزل، پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری صبا تامین، بیمه پاسارگاد، صنعتی مینو، فولاد هرمزگان جنوب و مجتمع جهان فولاد سیرجان بیشترین تاثیر را روی شاخص فرابورس گذاشتند و به غیر از صبا تامین و مجتمع جان فولاد سیرجان دیگر نماد‌ها روند منفی داشتند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی