تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
امدادرسانی هلال‌احمر به ۸۵۲ نفر

وقوع سیل و آبگرفتگی در ۵ استان

معاون امداد سازمان امداد و نجات، با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی ۴۸ ساعت گذشته در پنج استان کشور، از امدادرسانی به ۸۵۲ نفر خبر داد.

کد خبر: ۱۵۴۶۳۷
۱۰:۲۴ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲

وقوع سیل و آبگرفتگی در ۵ استان

دیدارنیوز: مرتضی مرادی پور با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات در سیل و آبگرفتگی طی ٤٨ ساعت گذشته گفت: پنج استان (خراسان شمالی، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و مازندران)، متاثر از سیل و آبگرفتگی شدند که در این استان‌ها، ۷ شهرستان، ۱۳ منطقه، شامل ١١ روستا و ٢ شهر، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این مدت زمان، امدادگران جمعیت هلال‌احمر به ۸۵۲ نفر امدادرسانی و ۱۲ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

مرادی‌پور افزود: ۳۹ تیم امدادی شامل ۱۵۴ امدادگر، با کمک دستگاه لجن‌کش و پمپ، آب جمع شده در ۷۳ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

معاون امداد سازمان امداد و نجات درادامه گفت: ۲۹۴ تخته پتو، ۲۹۷ تخته موکت، ۴۹ کیلوگرم نایلون و ۱۵۹ بسته غذایی، میان متاثرین از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر به گفته مرادی‌پور امدادرسانی در استان گلستان ادامه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی