تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
این روزها شاهد بی‌اخلاقی‌هایی توسط رسانه‌های رسمی هستیم

جواد امام: راى‌گیرى جبهه اصلاحات در مورد شرکت یا عدم شرکت در انتخابات کذب است

جواد امام، سخنگوی جبهه اصلاحات راى‌گیرى در جبهه اصلاحات برای شرکت یا عدم شرکت در انتخابات را تکذیب کرد و گفت: این روز‌ها شاهد بی‌اخلاقی‌هایی توسط رسانه‌های رسمی که با بودجه بیت المال اداره می‌شوند و یا رفتارهاى غیرحرفه‌اى و به دور از انصاف بعضى از سایت‌هاى خبری و اشخاصی با عناوین روزنامه‌نگارى که علی‌الظاهر توسط برخی نهاد‌ها هدایت می‌شوند، هستیم. این موضوع صحت ندارد و راى‌گیرى مورد اشاره مربوط به پیش‌ثبت نام کاندیدا‌ها بوده است.

کد خبر: ۱۵۴۶۳۳
۰۹:۴۸ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲

جواد امام: راى‌گیرى جبهه اصلاحات در مورد شرکت یا عدم شرکت در انتخابات کذب است

دیدارنیوز: سخنگوی جبهه اصلاحات برخی اخبار با موضوع انجام رأی‌گیری در این جبهه برای شرکت یا عدم شرکت در انتخابات را تکذیب کرد.

جواد امام، سخنگوی جبهه اصلاحات در گفتگو با ایلنا در واکنش به انتشار برخی اخبار نادرست با موضوع انجام رأی‌گیری در جبهه اصلاحات نسبت «شرکت و یا عدم شرکت در انتخابات»، گفت: متاسفانه این روز‌ها شاهد بی‌اخلاقی‌هایی توسط رسانه‌های رسمی که با بودجه بیت المال اداره می‌شوند و یا رفتارهاى غیرحرفه‌اى و به دور از انصاف بعضى از سایت‌هاى خبری و اشخاصی با عناوین روزنامه‌نگارى که علی‌الظاهر توسط برخی نهاد‌ها هدایت می‌شوند، هستیم.

وی ادامه داد: آن‌ها با توسل به دروغ، اخبار کذبی را به رهبران اصلاح‌طلب و جبهه اصلاحات نسبت داده و تمام سعی و تلاش خود را در جهت تخریب هیأت رئیسه جدید جبهه اصلاحات ایران و با هدف ایجاد اختلاف در بدنه این جریان و به انحراف کشیدن افکار عمومی به کار بسته‌اند.

سخنگوی جبهه اصلاحات با اشاره به یکی از مصادیق انتشار اخبار نادرست، عنوان کرد: از جمله یکی از این موارد جوسازى و انتشار خبر کذب مربوط به آراى ۱۹ به ۱۶ در مجمع عمومى است که با اهدافى خاص آن را به تصمیم‌گیرى درباره شرکت و یا عدم شرکت در انتخابات مربوط کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در حالى که این موضوع صحت ندارد و رأى‌گیرى مورد اشاره مربوط به پیش‌ثبت نام کاندیدا‌ها بوده است.

دبیرکل مجمع ایثارگران در پاسخ به این سوال که «برای چه موضوع یا اقدامی رأی‌گیری انجام‌شده است؟»، گفت: ببینید مساله به این صورت بود که در جلسه مجمع عمومى جبهه اصلاحات در مورد ثبت‌نام در انتخابات دو پیشنهاد به رأى گذاشته شد که مضمون و محتواى اصلى هر دو یکى بود و فقط در یکى از پیشنهادات دو واژه نفیاً و اثباتاً آمده بود. محتواى اصلى هر دو پیشنهاد این بود که جبهه در مورد پیش ثبت‌نام انتخابات توصیه‌اى ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این رأى‌گیرى به‌هیچ وجه در مورد شرکت یا عدم شرکت در انتخابات نبود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی