تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
والیبال قهرمانی مردان آسیا - ارومیه

ایران ۳ - ۱ عراق؛ هیچ‌تیمی را دست‌کم نگیرید!

تیم ملی والیبال مردان کشورمان در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا، برابر عراق به میدان رفت و پس از شکست عجیب و دور از انتظار در ست اول، در سه ست بعدی به راحتی پیروز شد. حالا تیم عطایی که به عنوان صدرنشین به دور بعدی صعود کرده، می‌داند که هیچ تیمی را نباید دست‌کم گرفت!

کد خبر: ۱۵۴۶۲۲
۲۱:۲۵ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

ایران ۳ - ۱ عراق؛ هیچ‌تیمی را دست‌کم نگیرید!

دیدارنیوز: تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ موفق به شکست عراق شد تا به عنوان تیم صدرنشین گروه نخست این رقابت‌ها راهی مرحله حذفی شود.

به نقل از سایت فدارسیون والیبال، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از روز شنبه ۲۸ مرداد به میزبانی ارومیه آغاز شده است.

تیم ملی والیبال ایران که در روز دوم این رقابت‌ها موفق به شکست سه بر صفر هنگ‌کنگ شد، از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه امروز (دوشنبه ۳۰ مرداد) در دومین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف عراق رفت و موفق به شکست سه بر یک این تیم شد تا با دو برد و شش امتیاز به عنوان تیم صدرنشین گروه یک راهی مرحله بعدی مسابقات شود.

شاگردان بهروز عطایی به‌رغم این‌که در ست نخست این مسابقه ۲۵ بر ۱۹ نتیجه را به حریف واگذار کردند، اما در سه ست دوم تا چهارم با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۴ حریف خود را شکست دادند تا در هشتمین مسابقه ایران و عراق در رده سنی‌بزرگسالان به چهارمین برد متوالی خود دست یابند.

عراق با پذیرش این شکست به عنوان تیم دوم گروه نخست راهی مرحله حذفی شد و تیم هنگ‌کنگ بدون برد و امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت تا در ادامه مسابقات برای رتبه‌های سیزدهم تا هفدهم به مصاف حریفان برود.

تیم ملی ایران در این مسابقه با ترکیب میلاد عبادی‌پور، سیدمحمد موسوی، امین اسماعیل‌نژاد، جواد کریمی، میثم صالحی، محمد، ولی زاده و محمدرضا حضرت‌پور به عنوان لیبرو و به سرمربیگری بهروز عطایی و تیم ملی عراق با ترکیب حسین نمیر شمیل کامونا، سیف حسین محمد، منتظر یاسر، ماهر عدنان عبدالوهاب، اسامه صابر، اسلام ساچیت چلاب متراوی و کریم هادی صالح به عنوان لیبرو و به سرمربیگری خالد سلیح فتاح وارد زمین شدند.

شروع این مسابقه با کسب اولین امتیاز برای ایران همراه بود و در امتیاز ۲ بر ۲ اولین ویدئوچک برای ایران درخواست شد که امتیاز را به نفع تیم ملی برگرداند. عطایی اولین وقت استراحت را در پوئن ۵ بر ۳ به سود عراق درخواست کرد تا از روند امتیازگیری حریف جلوگیری کند.

نمایش کم نقص عراقی‌ها باعث شد بهروز عطایی تایم دوم را در امتیاز ۱۵ بر ۱۲ درخواست کند و در نهایت این ست ۲۵ بر ۱۹ به سود عراق پایان یافت.

شروع ست دوم با سرویس‌های پرشی و کم‌نقص اسماعیل‌نژاد آغاز تا سرمربی عراق در امتیاز ۵ بر یک درخواست تایم استراحت کند.

سرویس‌های اسماعیل‌نژاد تا امتیاز ۱۰ بر یک ادامه یافت و بالاخره عراقی‌ها به امتیاز دوم رسیدند.

در نهایت ست دوم با ارائه عملکردی بدون اشتباه از سوی ملی‌پوشان و تغییرات بهروز عطایی ۲۵ بر ۱۲ به سود تیم ملی پایان یافت.

ست سوم تیم ملی قدرتمندانه ظاهر شد و با جبران اشتباهات ست‌های قبلی و حمایت پرشور تماشاگران ۲۵ بر ۱۵ عراق را شکست و دو بر یک پیش افتاد.

در ست چهارم هم ملی‌پوشان کاملا نمایشی برتر از عراق داشتند و در نهایت با برد ۲۵ بر ۱۴ در نهایت ۳ بر یک عراق را شکست دهند.

غنی‌جون جومانیوزوف از ازبکستان و نوژان اومیرزاک از قزاقستان داوران این مسابقه بودند.

از نکات مهم این دیدار تشویق یکدست و ایسلندی بیش از هشت هزار تماشاگر علاقمند ارومیه‌ای بود که تیم کشورمان را یکصدا تشویق کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی