تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در آستانه دیدار حساس با شارجه امارات مطرح شد

خمز: این بازی یک هدیه است!

پاکو خمز، سرمربی تیم تراکتور ایران بازی با شارجه امارات را یک هدیه دانست و در واکنش به صحبت‌های امیرحسین حسین‌زاده که بعد از شکست از پرسپولیس گفته بود بازیکنان این تیم همدل نیستند، گفت: بازیکنان، بزدلانه حرف خود را به رسانه‌ها نزنند.

کد خبر: ۱۵۴۶۱۲
۱۸:۱۰ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

خمز: این بازی یک هدیه است!

دیدارنیوز: سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت «بازی فردا فرصت خیلی خوبی است برای اینکه بتوانیم در معتبرترین رقابت آسیا حضور داشته باشیم.»

پاکو خمز، سرمربی تیم تراکتور ایران در نشست خبری پیش از دیدار فردا (سه‌شنبه) تیمش برابر شارجه در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی فردا فرصت خیلی خوبی است برای اینکه بتوانیم در معتبرترین رقابت آسیا حضور داشته باشیم. این بازی برای ما یک هدیه است که بازیکنان فصل گذشته با بازی خوبشان این را به ما اهدا کردند و باید با تلاش و بازی خوب، قدر این هدیه را بدانیم.

او در واکنش به اظهار نظر جنجالی امیرحسین حسین‌زاده پس از بازی با پرسپولیس مبنی بر اینکه «در تیم همدلی نیست و برای برخی بازیکنان شکست برابر پرسپولیس اهمیتی نداشته است» گفت: هیچ مدرکی برای ثابت کردن این موضوع وجود ندارد و من چیزی ندیده‌ام. بازیکنان پس از باخت برابر پرسپولیس ناراحت بودند. پیام من به باشگاه و بازیکنان این است که اگر لازم است چیزی به هم بگوییم از رسانه استفاده نکنیم؛ این حرکت بزدلانه است. اگر کسی حرفی و نکته‌ای را مطرح می‌کند بهتر است بین خودمان باشد و اگر چنین چیزی باشد من بررسی و حلش می‌کنم. باید بیشتر تلاش بکنیم و کمتر حرف بزنیم.

خمز همچنین گفت: تنها راهی که در بازی فردا داریم این است که بهتر از آن‌ها بازی کنیم. شارجه تیمی است که بازیکنان خوبی در اختیار دارد؛ بازیکنانی که هنگام صاحب توپ بودن، می‌توانند تعادل را به نفع شارجه تغییر دهند. باید بهترین بازی‌مان را انجام دهیم و بازیکنان در بالاترین سطح تمام تلاششان را انجام دهند و در صورت محقق شدن این امر می‌توانیم پیروز میدان باشیم.

او در واکنش به اظهارنظر سرمربی الشارجه مبنی بر اینکه از تقابل با هیچ مربی‌ای ترسی ندارد، گفت: من کاری که همیشه انجام می‌دهم احترام به همکارانم است؛ هیچ‌کس از دیگری نمی‌ترسد و باید به هم احترام بگذاریم. بازیکنانمان فردا با سطح بسیار بالایی بازی خواهند کرد و امیدوارم بتوانیم نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم.

خمز در پایان گفت: وقتی که مالکیت توپ در اختیار شماست و بازی را درک می‌کنید شانس بیشتری برای پیروزی دارید. فکر می‌کنم در زمان فوتبال بازی کردن هر قدر هم شجاع باشید، می‌توانید باز هم شجاع‌تر شوید. مهم‌ترین چیز این است که بدون ترس و برای بازی خوب وارد زمین شویم، هوداران فقط برای تماشای بردمان نمی‌آیند و می‌خواهد بازی زیبایی را تماشا کنند.

دیدار تراکتور و شارجه فردا (سه‌شنبه) ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی