تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین/ نیروهای روسی در راه ایران
آخرین گزارش‌ها از حادثه در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین/ نیروهای روسی در راه ایران

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداکردن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

ادعای رئیسی؛ رشد اقتصادی را به ۴ درصد رساندیم

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در دیدار جمعی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه و علمای قم مدعی شد: طی این مدت (دو سال گذشته) توانستیم با افزایش منابع و درآمد‌ها ضمن جبران کسری بودجه به ارث رسیده، رشد نقدینگی در کشور را متوقف و حتی کاهشی کرده و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی رشد اقتصادی ۴ دهم درصدی را به ۴ درصد برسانیم.

کد خبر: ۱۵۴۶۰۸
۱۷:۱۴ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

ادعای رئیسی؛ رشد اقتصادی را به ۴ درصد رساندیم

دیدارنیوز: رئیس جمهور هم‌ترازی منابع و مصارف در سال ۱۴۰۱ را با وجود هزینه‌هایی همچون اعتبارات لازم برای اجرای طرح ۴۲ هزار میلیاردی رتبه‌بندی معلمان، از جمله اقدامات مهم دولت در سامان‌دهی و منضبط کردن اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: اراده ما بر توسعه و پیشرفت کشور به‌رغم تهدید‌ها و تحریم‌هاست و دشمن نیز این پیام را از مجموعه اقدامات دولت دریافت کرده است.

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز دوشنبه و در جریان سفری کوتاه به استان قم، با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه و جمعی از علمای قم دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور در این جلسه با مرور شرایط و مشکلات کشور در زمان آغاز به کار دولت از جمله کسری بودجه، تورم افسار گسیخته و سایه سنگین نقدینگی بر سر اقتصاد کشور، به تشریح اقدامات دولت برای رفع این مشکلات طی دو سال گذشته به‌رغم فشارها، تهدید‌ها و تحریم‌های دشمن اشاره کرد و گفت: طی این مدت توانستیم با افزایش منابع و درآمد‌ها ضمن جبران کسری بودجه به ارث رسیده، رشد نقدینگی در کشور را متوقف و حتی کاهشی کرده و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی رشد اقتصادی ۴ دهم درصدی را به ۴ درصد برسانیم.

مطلب مرتبط:

ادعا‌های دور از واقعیت

رئیسی در ادامه هم‌ترازی منابع و مصارف در سال ۱۴۰۱ را با وجود هزینه‌هایی همچون اعتبارات لازم برای اجرای طرح ۴۲ هزار میلیاردی رتبه‌بندی معلمان، از جمله اقدامات مهم دولت در سامان‌دهی و منضبط کردن اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: اراده ما بر توسعه و پیشرفت کشور به‌رغم تهدید‌ها و تحریم‌هاست و دشمن نیز این پیام را از مجموعه اقدامات دولت دریافت کرده است.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش، حملات کم سابقه دشمن به باور‌ها و اعتقادات مردم را از نشانه‌های شکست و ناامیدی در متوقف ساختن مسیر پیشرفت کشور دانست و بر اهتمام دولت برای رفع دغدغه‌های فرهنگی تاکید کرد.

پیش از سخنان رئیس جمهور تعدادی از حاضرین در این جلسه از جمله آیت الله اراکی، آیت الله نظری شاهرودی، آیت الله حسینی خراسانی، آیت الله غروی، آیت الله علیدوست، آیت الله شب زنده دار و حجت‌الاسلام والمسلمین آقا نظری شاهرودی به بیان نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود در خصوص مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور پرداختند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی