تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
کشف ۷۰۰ دستگاه گوشی مسروقه موبایل

بازداشت ۴۵ سارق و مالخر در پایتخت

علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۴۵ سارق و مالخر خبر داد و گفت: در بررسی‌های بیشتر ماموران از مخفیگاه متهمان تعداد ۷۰۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف و ضبط شد.

کد خبر: ۱۵۴۵۹۸
۱۳:۰۲ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

بازداشت ۴۵ سارق و مالخر در پایتخت

دیدارنیوز: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۴۵ سارق و مالخر و کشف بیش از ۷۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه خبر داد.

سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی وقوع سرقت تلفن همراه از شهروندان در سطح شهر تهران، موضوع به این پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان به صورت شبانه‌روزی و با استفاده از شیوه‌های کشف جرم در چند روز گذشته موفق به شناسایی و دستگیری تعداد ۳۵ سارق شدند.

وی با بیان اینکه دستگیری مالخران این اموال نیز در دستورکار قرار گرفت، گفت: در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ در راستای کشف اموال مسروقه با استفاده از شگرد‌های پلیسی و فنون بازجویی موفق به شناسایی ۱۰ مالخر در شهر تهران شدند. در ادامه کارآگاهان هماهنگی‌های لازم را با مقام قضایی انجام داده و در عملیاتی دستگیر و به پلیس آگاهی پایتخت انتقال داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه در مجموع ۴۵ سارق و مالخر در این طرح دستگیر شدند، گفت: در بررسی‌های بیشتر ماموران از مخفیگاه متهمان تعداد ۷۰۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف و ضبط شد. این گوشی‌های تلفن همراه به پلیس آگاهی پایتخت انتقال داده شد تا پس از آن برای شناسایی مالباختگان و تحویل اموال اقدام شود.

وی درباره اینکه چرا مالخران و سارقان این تعداد تلفن همراه مسروقه را نزد خود نگه‌داشته بودند، گفت: بنابر اعتراف یکی از مجرمان دستگیر شده، این افراد قصد داشتند با استفاده از یک دستگاه اتوبوس تعداد ۱۰۰ دستگاه گوشی مسروقه را از طریق عبور از مرز به یکی از کشور‌های همسایه ارسال کنند که ناکام ماندند.

ولی پور گودرزی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات برای شناسایی مالباختگان و تحویل اموال مسروقه به آنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی