تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس مطرح کرد

تغییر قیمت کالا‌ها تا زمان کنترل تورم منطقی نیست

محمدعلی محسنی بندپی، سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی می‌گوید که با توجه به وضعیت معیشت مردم و نرخ پایین اشتغال، تغییر قیمت کالا‌های اساسی تا زمان کنترل تورم منطقی نیست.

کد خبر: ۱۵۴۵۸۲
۱۰:۴۶ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

تغییر قیمت کالاها تا زمان کنترل تورم به صلاح نیست

دیدارنیوز: سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در تشریح نشست این هفته فراکسیون متبوع خود و بررسی اوضاع کشور در حوزه‌های مختلف، گفت: با توجه به وضعیت معیشت مردم و نرخ پایین اشتغال، تغییر قیمت کالا‌های اساسی تا زمان کنترل تورم منطقی نیست.

محمدعلی محسنی بندپی، در تشریح نشست هفته جاری فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی که درباره مسائل مختلف کشور برگزار شد، گفت: در ابتدای جلسه نمایندگان این توصیه کلی را به مردم مسئولیت پذیر کشورمان داشتند که در مصرف انرژی و آب به خصوص در شرایط فعلی صرفه جویی کنند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به وضعیت معیشت خانوارها، تاب‌آوری مردم و نرخ پایین اشتغال جوانان تصریح کرد: بر این اساس تغییر قیمت کالا‌های اساسی منطقی نبوده و تا زمان کنترل تورم نباید به موضوع افزایش قیمت کالا‌ها پرداخت.

وی در ادامه درباره ثبت نام‌های صورت گرفته در شهر‌های مختلف برای حضور در عرصه کاندیداتوری انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: این رویداد با استقبال خوبی مواجه شد از این رو اعضای فراکسیون ابراز امیدواری کردند این حضور همراه با تنوع در طیف ثبت نام شدگان باشد که شاهد مشارکت و رقابت سالم باشیم.

محسنی بندپی در ادامه تأخیر در پرداخت مطالبات کشاورزان برای محصولات گندم و کلزا که به دولت تحویل داده شده است را موضوع بعدی این جلسه عنوان کرد و افزود: همچنین اعضای فراکسیون نسبت به اعمال جریمه‌های سنگین برای احداث چاه‌های کشاورزی به وزیر جهاد کشاورزی تذکر دادند که با قید فوریت به این موضوع رسیدگی شود.

به نقل از خانه ملت، سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان موضوع بعدی این جلسه را اظهار نظر درباره لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب عنوان و خاطرنشان کرد: حجاب از ارکان اصلی دین ما است و بررسی این لایحه بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی از سوی نمایندگان مجلس باعث می‌شود اختیار تصمیم گیری در این حوزه عملا به عده خاصی داده شود از این رو همکاران ابراز امیدواری کردند که این لایحه با توجه به شرایط مملکت با دقت و ظرافت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد که رضای خداوند و خلق را به همراه داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی