تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اختلال در فروش بلیت‌های تهران-کربلا؛ راه‌آهن عذرخواهی کرد

پس از اختلال در سامانه فروش اینترنتی بلیت قطار تهران - کربلا به دلیل ترافیک ورودی، راه‌آهن بابت این تاخیر از مردم عذرخواهی کرد.

کد خبر: ۱۵۴۵۷۳
۰۹:۲۵ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

اختلال در فروش بلیت‌های تهران-کربلا؛ راه‌آهن عذرخواهی کرد

دیدارنیوز: اختلال در سامانه فروش اینترنتی بلیت قطار تهران - کربلا به دلیل ترافیک ورودی منجر به آن شد که زائران به جای ساعت ۱۰ صبح دیروز از ساعت ۲۱ دیشب امکان خریداری بلیت را داشته باشند که راه‌آهن بابت این تاخیر از مردم عذرخواهی کرد.

شرکت راه‌آهن در اطلاعیه‌ای درباره اختلال ایجاد شده در سایت فروش بلیت قطار‌های تهران - کربلا اعلام‌کرد: به استحضار مردم ایران به ویژه مشتاقان زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می‌رساند با توجه به استقبال صورت گرفته و افزایش بسیار زیاد ترافیک ورودی به سامانه فروش اینترنتی بلیط قطار تهران- کربلا و بالعکس، این سامانه در روز گذشته دچار اختلال شده که همکاران فنی مشکل را بررسی کردند.

روابط عمومی راه آهن ضمن عذرخواهی اعلام کرد که از ساعت ۲۱ شب گذشته (یکشنبه ۲۹ مرداد) مجددا امکان خرید فراهم شد و تاکید کرد که مردم بلیت قطار ترکیبی تهران - کربلا را صرفا از طریق درگاه رسمی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به آدرس www.rai.ir خریداری کنند.

همچنین جدول زمانی حرکت قطار‌ها به مقصد کربلا و همچنین حرکت قطار‌های برگشت از کربلا به شرح ذیل است.

هموطنان، جهت خرید آنلاین بلیط قطار تهران - کربلا و بالعکس، از ساعت ۲۱ یکشنبه ۲۹ مرداد، به اینجا مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی