تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
جوکوویچ در جدالی ۴ ساعته جام قهرمانی را از آلکاراس گرفت

کامبک باورنکردنی «نوله»!

نواک جوکوویچ بازهم نشان داد هنوز تمام نشده و می‌تواند کارهای بزرگ و باورنکردنی خود را تکرار کند؛ او این بار در سینسیناتی آلکاراس، مرد شماره یک جهان را شوکه کرد و جشن قهرمانی گرفت.

کد خبر: ۱۵۴۵۶۴
۰۸:۱۷ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

کامبک باورنکردنی «نوله»!

دیدارنیوز: نواک جوکوویچ با بازگشت دراماتیک و دیدنی مقابل آلکاراس قهرمان سینسیناتی شد.

به نقل از تنیس‌فا، جوکوویچ در یکی از دیدنی‌ترین فینال‌های تاریخ مسابقات مسترز کارلوس آلکاراس را مغلوب کرد و برای سومین بار قهرمان سینسیناتی شد.

اسطوره ۳۶ ساله صرب در اواسط این بازی دچار گرمازدگی شد و به نظر شانسی برای ادامه نداشت، اما به شکل معجزه‌آسایی ورق را برگرداند و بعد از جدالی تمام‌عیار که نزدیک به ۴ ساعت به طول انجامید موفق شد حریف جوانش را در سه ست با نتایج ۵-۷، ۷-۶ و ۷-۶ شکست دهد.

کامبک باورنکردنی «نوله»!

این مسابقه سرشار از لحظات و رالی‌های فوق‌العاده جذاب و میخ‌کوب‌کننده بود. در ست پرالتهاب و نفس‌گیر سوم، جوکوویچ در گیم هفتم آلکاراس را بریک کرد و پیش افتاد، اما وقتی که در گیم دهم باید برای پیروزی سرویس می‌زد بریک شد تا این نبرد دراماتیک ادامه پیدا کند.

با وجود ۱۶ سال اختلاف سن نوله در دقایق پایانی پا به پای حریف جوانش پیش آمد و در نهایت در تایبریکی نزدیک با حساب ۷ بر ۴ او را شکست داد تا این فینال دیدنی و به یاد ماندنی را به سود خود به پایان برساند.

یک قهرمانی دلچسب و شیرین برای پرافتخارترین مرد تنیس جهان که بعد از شکست در فینال ویمبلدون، بی گمان برای او ارزش بالایی دارد.

جوکوویچ با این قهرمانی به ۳۹ـمین عنوان مسترز خود رسید و رکورد فوق‌العاده‌اش را در این مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی بهبود بخشید.

فتح سینسیناتی هم‌چنین ۹۵ـمین عنوان دوران حرفه‌ای تنیس‌باز صرب را برایش به ارمغان آورد.

کامبک باورنکردنی «نوله»!

اولین جام بزرگ گاف با قهرمانی در سینسیناتی

کوکو گاف در دو ست پیاپی بر کارولینا موکووا غلبه کرد و فاتح رقابت‌های زنان سینسیناتی شد.

در دیدار پایانی این رقابت‌ها زن هفتم تنیس جهان ست را ۶-۳ از آن خود کرد و در ست دوم نیز ۶-۴ به برتری رسید تا برای نخستین بار در یک تورنمنت رده ۱۰۰۰ جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

تنیس‌باز ۱۹ ساله آمریکایی با این قهرمانی به روند بسیار خوبش که از مسابقات واشینگتن آغاز شد تداوم بخشید و توانست ۱۱ـمین برد خود در ۱۲ مسابقه اخیرش را کسب نماید.

کوکو دو هفته قبل با فتح واشینگتن یک گام بزرگ در مسیر حرفه‌ای خود برداشت و حالا با قهرمانی در سینسیناتی و کسب مهم‌ترین دستاورد خود نشان داد که مصمم است تا در میادین بزرگ نیز خودی نشان بدهد و باید منتظر درخشش او در گرند اسلم‌ها بود.

این هم‌چنین سومین قهرمانی فصل گاف و پنجمین عنوان دوران حرفه‌ای او به حساب می‌آید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی