تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
گرانی ۳۱۸ درصدی گوشت و ۳۲۸ درصدی روغن!

قیمت‌ها در سال دوم رئیسی؛ افزایش شوکه‌کننده

در حالی که ابراهیم رئیسی و دولتش با هدف بهبود وضعیت اقتصادی مردم و با شعار‌ها و وعده‌های زیادی روی کار آمد، اما قیمت‌ کالاهای اساسی در بازار چیز دیگری می‌گویند؛ دولت سیزدهم که علاقه زیادی به تولید خبر‌های خوش و انتشار آمار‌های امیدوارکننده دارد، می‌تواند تنها به اینفوگرافی زیر نگاهی بیندازد و به این فکر کند، که از دو سال پیش تا حالا با اقتصاد ایران چکار کرده است؟

کد خبر: ۱۵۴۵۶۲
۲۱:۲۶ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲

قیمت‌ها در سال دوم رئیسی؛

دیدارنیوز: کالا‌های اساسی در سال دوم دولت سید ابراهیم رئیسی چند درصد گران شدند؟

به نقل از اعتماد، یک اقتصاددان می‌گوید: کاهش قدرت خرید باعث شده مردم دیگر نتوانند اقلامی مانند گوشت و مرغ را بخرند و به جای آن اقلام خوراکی دیگری را استفاده می‌کنند که قیمت یا کیفیت پایین‌تری دارد.

دو سال از عمر ریاست‌جمهوری ابراهیم رئیسی و دولت سیزدهم می‌گذرد. رئیسی وعده داده بود که اوضاع اقتصادی مردم بهتر خواهد شد، حالا نگاهی به قیمت‌ها می‌اندازیم.

هر کالایی که بررسی کردیم، بیش از ۱۰۰ درصد گران‌تر شده بود!

قیمت‌ها در سال دوم رئیسی؛

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی