تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
والیبال قهرمانی مردان آسیا - ارومیه

ایران ۳ - ۰ هنگ کنگ؛ مثل آب خوردن!

تیم ملی والیبال مردان کشورمان در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا در سالن پرشور ارومیه، برابر هنگ کنگ مثل آب خوردن پیروز شد و حتی اجازه نداد حریف شرقی‌اش در ست‌ها به امتیاز ۱۷ برسد.

کد خبر: ۱۵۴۵۵۹
۲۰:۴۷ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲

ایران ۳ - ۰ هنگ کنگ؛ مثل آب خوردن!

دیدارنیوز: تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد.

به نقل از سایت فدارسیون والیبال، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از روز شنبه ۲۸ مرداد به میزبانی ارومیه آغاز شده است.

تیم ملی والیبال ایران که در روز نخست این رقابت‌ها استراحت داشت، از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه امروز در نخستین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف هنگ‌کنگ رفت و موفق به شکست سه بر صفر این تیم شد تا هنگ‌کنگ دومین ناکامی خود در این مسابقات تجربه کند و ایران صعودش به مرحله دوم و جمع ۱۲ تیم برتر قطعی شود.

شاگردان بهروز عطایی در سه ست متوالی و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۶ حریف خود را مقتدرانه شکست دادند تا در ششمین مسابقه خود در تاریخ برابر این تیم، ششمین برد متوالی خود را تجربه کنند.

تیم ملی والیبال ایران نخستین مسابقه خود در جام ۲۲ را با ترکیب محمد، ولی زاده، امین اسماعیل‌نژاد، میثم صالحی، سیدمحمد موسوی، جواد کریمی، میلاد عبادی‌پور و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) آغاز کرد.

در ادامه بهروز عطایی از مبین نصری، صابر کاظمی، پوریا خان حسین‌زاده، آرمان صالحی، محمد فلاح و محمدطاهر وادی بطور متناوب در ترکیب تیم ملی استفاده کرد.

سرویس‌های پرسرعت بازیکنان تیم ملی از جمله عبادی‌پور و موسوی و اسپک‌های تماشایی عبادی‌پور، صالحی و اسماعیل نژاد برگ برنده بهروز عطایی در این دیدار بود. البته نباید از دریافت‌های عالی دریافت کننده‌ها و لیبروی تیم ملی به سادگی گذشت که با دریافت‌های بی نقص خود دست جواد کریمی را برای تغذیه مهاجمان باز گذاشته بودند.

قضاوت این دیدار را که ۸۵ دقیقه به طول انجامید، علی مکی علی محمد از بحرین و ابراهیم محمود از بحرین برعهده داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی