تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
دستور تخلیه صادر شد

غرب کانادا در میان شعله‌های آتش

مقام‌های منطقه بریتیش کلمبیا در غرب کانادا از ده‌ها هزار نفر از ساکنان خواستند که دستور تخلیه محل سکونت خود را به دلیل آتش‌سوزی‌های جنگلی جدی بگیرند.

کد خبر: ۱۵۴۵۲۶
۱۲:۵۷ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲

غرب کانادا در میان شعله‌های آتش

دیدارنیوز: پس از آتش‌سوزی‌های جنگلی در غرب کانادا، مقام‌های بریتیش کلمبیا به ده‌ها هزار نفر دستور تخلیه دادند.

از حدود ۳۰ هزار نفر از ساکنان خواسته شده است که محل سکونت خود را تخلیه کنند. این در حالی است که وضعیت محل سکونت حدود ۳۶ هزار نفر دیگر در وضعیت هشدار قرار دارد.

آتش‌سوزی‌های جنگلی باعث شده است تا دود غلیظی آسمان شهر کلونا را که ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد در بر بگیرد.

میلیون‌ها هکتار از جنگل‌های کانادا طی ماه‌های گذشته طعمه حریق شدند.

جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا در تماس با وزیر اول بریتیش کلمبیا وعده داد که دولت فدرال به مسئولان این منطقه برای مقابله با آتش‌سوزی کمک خواهد کرد.

گروهی از آتش‌نشانان از شرق کانادا، مکزیک، استرالیا، برزیل و کاستاریکا به آتش‌نشانان بریتیش کلمبیا برای اطفای حریق کمک می‌کنند.

آتش‌سوزی‌ها در جنوب استان بریتیش کلمبیا در ایالت واشنگتن آمریکا یک کشته برجای گذاشته است. در ایالت واشنگتن نیز هزاران نفر مجبور به ترک محل زندگی خود شده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی