تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پمپ‌بنزین سیار در مرز مهران

ایدون، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: ۶ جایگاه سیار سوخت در مرز مهران برای اربعین راه اندازی می‌شود.

کد خبر: ۱۵۴۴۹۷
۰۸:۴۳ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲

پمپ‌بنزین سیار در مرز مهران

دیدارنیوز: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با اشاره به تمهیدات لازم برای سوخت رسانی برای ایام اربعین در ایلام، گفت: ذخیره سازی بنزین به میزان کافی در استان ایلام برای اربعین انجام شده است.

"پرویز ایدون" اظهار کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام تمامی تمهیدات لازم را برای تامین و توزیع سوخت در ایام اربعین در استان ایلام در نظرگرفته است.

وی با اشاره به ایکه ذخیره سازی بنزین به میزان کافی در استان ایلام برای اربعین انجام شده است، گفت: محدودیت استفاده از کارت‌های سوخت جایگاه‌های مسیر تردد زوار اربعین حسینی در استان حذف می‌شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام تصریح کرد:اولین جایگاه سیار عرضه نفتگاز یورو چهار در پنج کیلومتری پایانه مرزی مهران استقرار و نصب شده است.

وی یادآور شد: جایگاه نصب شده با هدف کاهش ترافیک در محدوده داخل شهری مهران به منظور انتقال زوار است.

ایدون با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات لازم برای سوخت رسانی به موقع در مرز مهران نیز انجام شده است، افزود: ۶ جایگاه سیار سوخت در مرز مهران برای اربعین راه اندازی می‌شود.

وی گفت: تعداد جایگاه سوخت سیار در مرز مهران نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده است.

۵۱ جایگاه بنزین و نفت و گاز و ۲۱ جایگاه سی ان جی در استان ایلام فعال است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی