تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

«پلنگ نر» با شلیک گلوله تلف شده است

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: علت تلف شدن پلنگ پیدا شده در میان زباله ها، اصابت گلوله از نوع چهار پاره و خون ریزی داخلی بوده است.

کد خبر: ۱۵۴۴۸۸
۱۹:۲۵ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲

«پلنگ دنا» با گلوله کشته شده است

دیدارنیوز: اسلام جاودان خرد عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده، این پلنگ از پلنگ‌های شناسنامه دار مناطق حفاظت شده بوده که به عنوان شماره ۹ ثبت شده است.

وی بیان داشت: این پلنگ جنسیت نر داشته و بین ۷ تا ۹ سال سن دارد.

جاودان خرد با بیان اینکه معاینه بالینی لاشه در همان لحظات اولیه نشان می‌داد که خراشیدگی و سوراخ‌هایی بر روی لاشه وجود دارد، گفت: اعلام علت مرگ از روی احتمال و حدس و گمان کار دقیقی نبود و علت مرگ منوط به نظر قطعی دامپزشک بود که پس از کالبد شکافی مشخص شد که این پلنگ بر اثر شلیک گلوله تلف شده است.

وی افزود: در ۱۴ هزار هکتار از پارک ملی دنا ۱۹ قلاده پلنگ در سنوات گذشته شناسنامه دار شدند و با بررسی‌های بالینی لاشه و تطبیق خال‌های ثبت شده از ۱۹ قلاده پلنگ، هویت پلنگ تلف شده مشخص شد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی