تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

۶ سال حبس برای «کیوان صمیمی»

با اعلام مصطفی نیلی، وکیل دادگستری رای صادره از شعبه‌ ٢٩ علیه ‎کیوان صمیمی، روزنامه‌نگار در شعبه‌ ٣۶ دادگاه تجدیدنظر تهران تائید شد و او به شش سال حبس محکوم شد که پنج سال آن قابل اجرا است.

کد خبر: ۱۵۴۴۸۷
۱۹:۱۴ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲

۶ سال حبس برای «کیوان صمیمی»

دیدارنیوز: یک وکیل دادگستری در توییتی از تایید شش سال حبس کیوان صمیمی، روزنامه‌نگار خبر داد.

مصطفی نیلی، وکیل دادگستری در توئیتر خود از تائید شش سال حبس کیوان صمیمی، روزنامه‌نگار خبر داد و نوشت: «رای صادره از شعبه‌ی ٢٩ علیه آقای ‎کیوان صمیمی در شعبه‌ی ٣۶ دادگاه تجدیدنظر تهران تائید شد و ایشان به شش سال حبس محکوم شد که پنج سال آن قابل اجرا است.»

او همچنین در ادامه افزود: «امروز شنبه ٢٨ مرداد جلسه‌ دوم رسیدگی به پرونده‌ی ایشان مربوط به "گفتگو برای نجات ایران" در شعبه‌ ٢٩ دادگاه انقلاب برگزار شد.»

منبع: شرق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی