تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

توصیه به زائران؛ داروی ممنوعه حمل نکنید

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا به زائران اربعین توصیه کرد که از نگهداری دارو‌های ممنوعه حتی به مقدار بسیار ناچیز در طول سفر و حضور در مراسم اربعین به جد پرهیز کنند.

کد خبر: ۱۵۴۴۷۶
۱۷:۴۴ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲

توصیه به زائران؛ داروی ممنوعه حمل نکنید

دیدارنیوز: سردار ایرج کاکاوند در دیدار با رئیس سازمان حج و زیارت، گفت: پلیس با هدف صیانت از عزت و اعتبار هموطنان و نیز پیشگیری از وقوع هرگونه عواقب احتمالی حمل، نگهداری و مصرف مواد مخدر و یا دارو‌های ممنوعه برای زائران گرانقدر کشورمان حین شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی (ع)، هم افزایی و تشریک مساعی با ارگان‌های مختلف و مرتبط از جمله سازمان حج و زیارت را به عنوان یکی از اقدامات اولویت دار خود دنبال می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت همراهی زائران عزیز حاضر در کنگره عظیم اربعین با پلیس خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود زائرین محترم از نگهداری دارو‌های ممنوعه حتی به مقدار بسیار ناچیز در طول سفر و حضور در مراسم اربعین به جد پرهیز کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری جلسات مختلف و تشکیل کارگروه مشترکی با پلیس کشور عراق اشاره و خاطرنشان کرد: همکاری دوطرفه مطلوبی بین پلیس جمهوری اسلامی ایران و عراق برقرار شده است و همواره در این جلسات بر لزوم حفظ شأن و کرامت زائران عزیز کشورمان بالاخص حین بازرسی بدنی، داشتن رفتار حسنه با زائران امام حسین (ع) و به طور کلی به حداقل رساندن برخی مشکلات موجود تاکید شده است.

کاکاوند همچنین بر لزوم بهره گیری از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی به عنوان یکی از موثرترین اقدامات پلیس در پیشگیری از وقوع جرایم احتمالی برای زوار کشورمان تاکید کرد وگفت: آگاه سازی و توجیه گسترده زائران با ارسال پیامک‌های هشداردهنده، برگزاری نشست‌های حضوری در جمع زائران کاروان‌ها و پیش از شروع سفر، تهیه و تولید محتوا‌های آموزشی در قالب انیمیشن، موشن گرافی، بروشور، بنر، تشکیل کارگروه مشترک با کشور عراق، هماهنگی با صدا و سیمای ملی به منظور حضور کارشناسان پلیس در برنامه‌های پر مخاطب به منظور ارائه هشدار‌های لازم به زائرین گرامی، تعامل و نشست‌های متعدد با سازمان‌ها و نهاد‌های مسئولیت دار در زمینه اربعین و ... گوشه‌ای از اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در راستای ارتقاء سطح دانش و آگاهی زائران است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی