تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
در دیدار استقلال و داماش چه گذشت؟

جنجال در بازی دوستانه!

دیدار دوستانه روز گذشته (جمعه) تیم‌های فوتبال استقلال و داماش گیلانیان به دلیل درگیری لفظی نیمکت دو تیم نیمه تمام ماند!

کد خبر: ۱۵۴۴۶۸
۱۳:۴۷ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲

جنجال در بازی دوستانه!

دیدارنیوز: روز گذشته تیم‌های استقلال و داماش گیلانیان در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که طبق اعلام کانال خبری باشگاه استقلال، این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود داماش به پایان رسید.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد این بازی به دلیل درگیری لفظی نیمکت دو تیم در اواخر بازی نیمه تمام مانده است. ماجرا به این شکل بود که مالک باشگاه داماش که روی نیمکت تیمش حضور داشت در بیشتر صحنه‌ها با داد و فریاد با داور و بازیکنان صحبت می‌کرد. او در صحنه‌ای به دلیل خطای بازیکن استقلال اعتراض شدیدی کرد که با واکنش اعضای نیمکت استقلال همراه شد.

استقلالی‌ها اعتقاد داشتند اگر اعتراضی وجود دارد سرمربی و کادر فنی تیم داماش باید اعتراض کند، نه مالک آن. این اتفاقات باعث درگیری لفظی بین نیمکت‌ها و نیمه تمام ماندن بازی شد. پس از پایان بازی، مالک باشگاه داماش به سمت جواد نکونام رفت و ضمن صحبت با سرمربی استقلال از او عذرخواهی کرد.

با تصمیم نکونام، بازیکنان استقلال امروز (شنبه) به استراحت می‌پردازند. آبی‌پوشان چهارشنبه در هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان خواهند رفت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی