تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

آمار رویایی یک استقلالی!

محمدحسین مرادمند در ادامه درخشش خود در سال جدید، شروعی طوفانی در لیگ بیست‌وسوم داشت و در بازی اخیر آبی‌ها مقابل ملوان بندرانزلی موفق به گلزنی شد تا با ثبت ۴ گل در ۵ بازی اخیر استقلال در لیگ برتر و جام حذفی، رکوردی استثنایی را به نام خود ثبت کند.

کد خبر: ۱۵۴۴۶۱
۱۲:۴۱ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲

آمار رویایی یک استقلالی!

دیدارنیوز: مدافع باتجربه استقلال گلزن‌ترین بازیکن این تیم در ۵ بازی اخیر آبی‌ها محسوب می‌شود که اتفاقی جالب‌توجه است.

خط دفاعی استقلال در لیگ بیست‌وسوم نسبت به لیگ بیست‌ودوم تغییرات ملموسی داشته و رافائل سیلوا و عارف غلامی که زوج اصلی خط دفاعی آبی‌ها بودند، از جمع شاگردان جواد نکونام جدا شده‌اند و در نقطه مقابل آرمین سهرابیان در کنار ایمان سلیمی به فهرست استقلال اضافه شده‌اند. در این میان، محمدحسین مرادمند تنها بازمانده خط دفاعی استقلال محسوب می‌شود؛ البته که جواد نکونام در بازی اخیر به روزبه چشمی هم در پست دفاع میانی فرصت بازی داد تا نام او هم در جمع بازمانده‌ها از خط دفاعی فصل گذشته استقلال لحاظ شود.

مرادمند در شرایطی در استقلال ماندنی شده که او در جمع آبی‌پوشان پایتخت دوران پرفرازونشیبی را پشت سر گذاشت؛ از درخشش در لیگ بیست‌ویکم و سرباز شدن تا قهرمانی با آبی‌ها در همان فصل و پایان خدمت سربازی، مصدومیت نسبتاً طولانی و سکونشینی و البته بازگشت دوباره به ترکیب اصلی آبی‌ها. مسیری که محمدحسین مرادمند همراه با پیراهن استقلال گذرانده باعث شده تا اکنون او در جمع هواداران آبی‌پوش، یکی از چهره‌های محبوب و موفق باشد.

محمدحسین مرادمند برخلاف سیاوش یزدانی مسیری کم‌حاشیه را در پیش گرفت و به نظر می‌رسد که راز موفقیت و تداوم درخشش او در ترکیب آبی‌ها هم مسیری است که مدافع باتجربه استقلال گذرانده است. مرادمند در شرایطی به عنوان مدافع اصلی استقلال کارش را در لیگ بیست‌وسوم آغاز کرده که امیدوار است که در چهارمین فصل حضورش در جمع آبی‌پوشان پایتخت بتواند به عناوین و افتخارات بیشتری همراه آبی‌ها دست پیدا کند. او در ۳ سال گذشته توانسته همراه استقلال در لیگ برتر و سوپرجام قهرمان شود و تجربه شخصی جذاب برای او هم گلزنی در دربی پایتخت است.

رکوردی فوق‌العاده با ثبت ۴ گل در ۵ بازی!

مدافع ۳۰ ساله استقلال نه‌تن‌ها در انجام وظایف دفاعی‌اش موفق بوده بلکه توانسته خود را در قامت یک ستاره نشان بدهد و در کار‌های تهاجمی هم به کمک آبی‌ها آمده است. یکی از راهکار‌های رسیدن به گل همواره استفاده از ضربات ایستگاهی و شروع مجدد بوده و به نظر می‌رسد که هم ریکاردو ساپینتو و هم جواد نکونام با اطلاع از قدوقامت بلند مرادمند و مهارت او در سرزنی، برنامه‌ریزی ویژه برای بهره‌وری از این مدافع باتجربه در ترکیب خود داشته و دارند که آمار و ارقام نشان می‌دهد برنامه‌ریزی‌های آن‌ها به‌ثمر نشسته است.

مرادمند در هفته‌های پایانی فصل گذشته یکی از ستاره‌های ترکیب استقلال بود؛ به‌طوری‌که او در ۳ بازی پایانی فصل گذشته در لیگ برتر و جام حذفی موفق به گلزنی برای آبی‌پوشان پایتخت شد که گلزنی او مقابل مس رفسنجان و تراکتور تبریز باعث تسهیل در مسیر پیروزی آبی‌ها شد، اما درخشش‌اش در دربی تنها بازی را به وقت اضافی کشاند و برای پیروزی استقلال و قهرمانی آبی‌ها در جام حذفی کافی نبود. محمدحسین مرادمند در ادامه درخشش خود در سال جدید، شروعی طوفانی در لیگ بیست‌وسوم داشت و در بازی اخیر آبی‌ها مقابل ملوان بندرانزلی موفق به گلزنی شد تا با ثبت ۴ گل در ۵ بازی اخیر استقلال در لیگ برتر و جام حذفی، رکوردی استثنایی را به نام خود ثبت کند.

در انتظار اولین دعوت به تیم ملی

مرادمند که بهترین گلزن استقلال در بازی‌های اخیر محسوب می‌شود و در قامت مدافع آبی‌ها توانسته در سال ۱۴۰۲، ۴ گل برای تیمش به‌ثمر برساند، در خط دفاعی هم عملکرد کم‌نوسان و موفقی را داشته است. البته که خطای پنالتی او در بازی اخیر مقابل ملوان بندرانزلی قابل چشم‌پوشی نیست، اما با این‌حال به نظر می‌رسد که باتوجه به عملکرد قابل‌قبول مرادمند در ترکیب استقلال، او احتمالاً یکی از گزینه‌های امیر قلعه‌نویی برای حضور در فهرست تیم ملی در فیفادی پیش‌رو خواهد بود.

مرادمند سابقه حضور در تیم‌های ملی پایه را دارد، اما هیچ‌گاه به اردوی تیم ملی بزرگسال دعوت نشده و امیدوار است که بتواند بعد از درخشش در دیدار‌های اخیر، در ۳۰ سالگی تجربه حضور در فهرست تیم ملی را به‌دست آورد و بتواند حتی اولین بازی ملی‌اش را هم در رده بزرگسال انجام بدهد. محمدحسین مرادمند که به‌واسطه عدم دعوت به تیم ملی، چالش حضور در خدمت سربازی را پشت سر گذاشت، حالا امید به آن دارد که بتواند بعد از گذراندن این چالش، شانس بازی در تیم ملی را هم به‌دست آورد تا سال رویایی او تکمیل شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی