تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
انتقاد دوباره از جو بایدن

حمله ترامپ به توافق ایران و آمریکا

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا که مواضع تندی علیه جو بایدن، رئیس جمهور فعلی این کشور دارد و به هر بهانه‌ای به بایدن حمله می‌کند، حالا توافق اخیر تهران و واشنگتن را تحقیر آمریکا در صحنه جهانی خوانده است.

کد خبر: ۱۵۴۴۱۵
۰۹:۴۴ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۲

حمله ترامپ به توافق ایران و آمریکا

دیدارنیوز: رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، توافق اخیر تهران و واشنگتن را «شرم‌آور» خوانده و آن را تسلیم دولت و تحقیر این کشور در عرصه بین‌الملل خوانده است.

به نقل از واشنگتن اگزماینر، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، توافق اخیر تهران و واشنگتن را «شرم‌آور» خوانده و آن را تسلیم دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا و تحقیر این کشور در عرصه بین‌الملل خوانده است.

ترامپ در ویدئویی که روز پنجشنبه به وقت محلی منتشر شد، ادعا کرد: «این یک تسلیم دیگر بایدن و تحقیر بیشتر ایالات متحده آمریکا در صحنه جهانی است. اما بدتر از آن، این تصمیم بسیار مرگبار خواهد بود. بایدن شش میلیارد دلار به دولت اصلی حامی تروریسم در جهان می‌دهد».

وی در ادامه افزود: «همچنین تضمین شده است که ایران از این پول برای پیشبرد برنامه تسلیحات هسته‌ای خود استفاده خواهد کرد و اسرائیل، ایالات متحده و کل جهان را در معرض خطر جدی قرار خواهد داد. چیزی که در دولت ترامپ هرگز اتفاق نمی‌افتاد».

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی