تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

هواشناسی ایران؛ هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۱۱ استان

سازمان هواشناسی با صدور هشدار رشد ابر‌های همرفتی برای برخی مناطق از احتمال آب‌گرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی ۱۱ استان خبر داد.

کد خبر: ۱۵۴۴۱۲
۰۸:۵۹ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۲

هواشناسی ایران؛ هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۱۱ استان

دیدارنیوز: پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز جمعه با گذر امواج تراز میانی جو از شمال غرب کشور در مناطقی از آذربایجان غربی و کردستان ابرناکی، رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

در نوار شرقی کشور وزش باد تداوم خواهد داشت و در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر است. فردا در شمال غرب و به‌تدریج از بعدازظهر در گیلان، مازندران، ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی ابرناکی، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

همچنین فردا در ساعات بعدازظهر در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر و وزش باد شدید موقتی و در غرب هرمزگان و جنوب فارس رشد ابر‌های همرفتی و رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

یکشنبه آینده علاوه بر شمال غرب در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران و کاهش موقتی دما روی می‌دهد. دوشنبه در مازندران و ارتفاعات البرز رگبار پراکنده پیش‌بینی شده و روز سه‌شنبه در اکثر مناطق کشور جو پایداری حاکم می‌شود.

روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در نوار شرقی کشور به‌ویژه در شمال سیستان و بلوچستان و شرق خراسان جنوبی وزش باد افزایش می‌یابد و در نیمه غربی کشور نیز روند افزایش دما حاکم می‌شود.

توصیف سامانه: رشد ابر‌های همرفتی

زمان شروع: جمعه ۱۴۰۲/۰۵/۲۷

زمان پایان: یکشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۹

نوع مخاطره: رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک با احتمال تگرگ

منطقه اثر:

جمعه ۱۴۰۲/۰۵/۲۷: شمال آذربایجان غربی.

شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۸: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، شمال کردستان، ارتفاعات غربی قزوین و ارتفاعات مازندران.

یک‌شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۹: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، شمال کردستان، ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، مازندران، خراسان شمالی.

اثر مخاطره: احتمال آب‌گرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان‌آب، احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی، وزش باد، در نواحی مستعد خیزش گردوخاک، احتمال خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی، احتمال شکستن درختان کهن‌سال و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی.

توصیه: احتیاط و اجتناب از تردد، توقف و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در سفر‌های برون‌شهری به‌ویژه در عبور از اطراف رودخانه‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و محدودیت در فعالیت‌های کشاورزی.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی