تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
یاسین بونو در تیم نیمار

ریخت‌وپاش سعودی‌ها؛ ستاره جام جهانی در الهلال!

در ادامه خریدهای بزرگ و نجومی در لیگ عربستان، باشگاه الهلال به خرید نیمارِ گران‌قیمت راضی نشد و یاسین بونو، دروازه‌بان مراکشی تیم سویا که درخشش زیادی در جام جهانی قطر داشت را به خدمت گرفت.

کد خبر: ۱۵۴۴۰۰
۱۷:۰۴ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۲

ریخت‌وپاش سعودی‌ها؛ ستاره جام جهانی در الهلال!

دیدارنیوز: سنگربان مراکشی سویا با قراردادی سه ساله و مبلغ انتقال ۲۱ میلیون یورو به الهلال پیوست.

به نقل از العربیه، در ادامه طوفان باشگاه الهلال عربستان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی یاسین بونو، سنگربان مراکشی سویا نیز با قراردادی سه ساله به آبی‌های شهر ریاض ملحق شد.

منابع سعودی، ظهر پنج‌شنبه ۲۶ مرداد به‌طور رسمی اعلام کردند که باشگاه الهلال سعودی درباره بونو با سویا بر قراردادی سه ساله به ارزش ۲۱ میلیون یورو به توافق رسید.

بونو فوتبال خود را در الوداد کازابلانکا آغاز کرد. او سابقه حضور در اتلتیکو مادرید، رئال ساراگوسا و خیرونا را هم دارد و از سال ۲۰۱۹ در تیم سویا بازی می‌کند.

بونو با درخشش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همراه با مراکش نام خودش را بیش از پیش بر سر زبان‌ها انداخت.

الهلال که روز گذشته با ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به تنها تیم گران قیمت تاریخ آسیا تبدیل شد، پیش از این نیمار، مالکوم، سرگی میلینکوویچ ساویچ، روبن نوس و کالیدو کولیبالی را هم خریده بود.

شنیده‌ها حاکی است که باشگاه الهلال با الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی فولهام نیز به توافق رسیده و این بازیکن در روز‌های آینده به «زعیم آسیا» خواهد پیوست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی