تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

آتش جنگل ارتفاعات نیلکوه گالیکش با بالگرد خاموش می‌شود

فرماندار گالیکش در شرق استان گلستان از درخواست برای اعزام بالگرد برای خاموش کردن آتش در عرصه‌های جنگلی واقع در اتفاعات «نیلکوه» این شهرستان خبر داد و گفت: به احتمال زیاد امروز پنجشنبه یک فروند بالگرد به منطقه اعزام می‌شود.

کد خبر: ۱۵۴۳۸۳
۰۹:۲۳ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۲

آتش جنگل ارتفاعات نیلکوه گالیکش با بالگرد خاموش می‌شود

 

دیدارنیوز: علی جوان‌حاذق‌خواه روز پنجشنبه اظهار کرد: آتش‌سوزی نقطه‌ای که از ظهر سه‌شنبه ۲۴ مردادماه جاری در ارتفاعات «نیلکوه» گالیکش رخ داد به علت صخره‌ای بودن، صعب‌العبور بودن، کنار دره واقع شدن و همچنین وزش باد همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با تلاش نیرو‌های منابع طبیعی و مردمی آتش این عرصه‌های جنگلی که بیشتر آنرا «شاخ و برگ خشک و درخچه‌ها و گیاه سیاه تلو» تشکیل می‌دهند، تحت کنترل است.

جوان‌حاذق‌خواه اضافه کرد: گستره این حریق حدود یک و نیم هکتار و در چند نقطه است که اطفای آن با توجه به دلائلی که اشاره شد، به کُندی پیش می‌رود، اما نیرو‌های عملیاتی موجود در محل آتش را کاملا تحت کنترل دارند.

 

 

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی