تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

تهیه و تعمیر آمبولانس محور جلسه مجمع خیرین اورژانس کشور

سومین جلسه هیئت مدیره «مجمع خیرین اورژانس کشور» به ریاست رییس سازمان اورژانس کشور روز گذشته (سه‌شنبه ۲۴ مردادماه) برگزار شد.

کد خبر: ۱۵۴۳۷۹
۲۱:۳۷ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

مجمع خیرین

دیدارنیوز: صبحگاه سه شنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۲ با حضور اعضای هیئت مدیره، سومین جلسه رسمی هیئت مدیره مجمع خیرین اورژانس کشور در سازمان اورژانس کشور برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، جلسه هیئت مدیره به ریاست دکتر میعادفر، ریاست سازمان اورژانس کشور و ریاست هیئت مدیره مجمع خیرین اورژانس کشور با حضور مهندس حیدری پور، مدیر کل اداره خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، رسمیت یافت.

در این جلسه به ضرورت‌های غیر قابل چشم‌پوشی سازمان اورژانس کشور که تهیه و همچنین تعمیرات اساسی آمبولانس از مهمترین مباحث آن بود پرداخته شد.

مهندس نظری، مدیر عامل مجمع خیرین اورژانس و آقای میرخانی، عضو هیات مدیره، نیز با اعلام برنامه ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت، بر تعیین کارگرو‌های ۸ گانه بر ایجاد ساختار هدفمند در هیئت مدیره مجمع تاکید داشت. مقرر شد در جلسه‌ی آتی هیئت مدیره، جزییات عملکرد و اهداف این کارگروه‌ها به بحث گذاشته شود.

دکتر روغنی، عضو هیئت مدیره نیز چگونگی بالابردن اثر بخشی پیگیری‌ها جهت نیل به اهداف در این حوزه را فی‌مابین اورژانس کشور و سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها شرح داد.

مجمع خیرین

دکتر اشکان تقی پور، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین اورژانس کشور و مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید، با توجه به تجربیات چندین ساله خود در هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، هیئت مدیره شبکه ملی موسسات خیریه و نیکوکاری و همکاری گسترده با مجمع خیرین سلامت و نمایندگی داوطلبانه به درخواست وزارت بهداشت و درمان در امور بین الملل و همچنین عضویت در کارگروه امور بین الملل جامعه خیرین مدرسه ساز، ترسیم نقشه راه را با توجه به تجربیات پیشین خود و یکایک اعضای هیئت امنا و هیئت مدیره برای مجمع خیرین اورژانس آسان و رهگشا دانست.

تقی پور تجربیات و دانش هر یک اعضای هیئت موسس، مجمع عمومی، هیئت امنا و هیئت مدیره مجمع خیرین اورژانس کشور، هم به سبب فعالیت موثر در مجامع خیری دیگر را در ترسیم این نقشه راه گرانبها دانست و هم موفق بودن این عزیزان در رشته‌های تخصصی خدمت خود را در به ثمر رسیدن اهداف سازمان اورژانس کشور با تکیه بر مشارکت اجتماعی مهم انگاشت.

تقی پور همراهی اعضای هیئت امنا و هیئت مدیره مجمع خیرین کشور را فرصت و موهبتی مناسب برای مجمع خیرین اورژانس کشور دانست. عضویت دو نفر از اعضای «هیئت مدیره مجمع خیرین کشور» در «هیئت مدیره مجمع خیرین اورژانس کشور» سبب هم‌افزایی و اطلاع رسانی و رهگشایی بیشتر و سریعتر امور این مجمع خواهد شد. استفاده از ظرفیت اصناف و اتحادیه‌ها و همچنین استفاده از روش‌های نوین جذب مشارکت‌های اجتماعی نیز در این جلسه مطرح شد.

میعادفر، رییس سازمان اورژانس کشور و رییس هیئت مدیره مجمع خیرین اورژانس کشور نیز تکیه بر مشارکت اجتماعی را، علاوه بر لزوم توجه هر چه بیشتر حاکمیت به نقش حساس اورژانس، مهم دانست و تاکید کرد خانواده‌ی اورژانس کشور در ارتباط لحظه به لحظه با تمام شهروندان ایران اسلامی است. او افزود در هنگام هر سانحه مرتبط با سلامت مردم فارغ از تعلق حادثه دیده به هر قوم و نژاد و دین و مذهب و صرفا بر مبنای انسانیت و اهمیت سلامت و حفظ جان هر انسان در باور‌های ایرانیان و مسئولیت اورژانس کشور کارکنان این سازمان با تمام وجود علی‌رغم کمبود‌ها در خدمت مخاطب هستند.

میعادفر ضمن تشکر از تلاش‌های مسئولان کشوری در راستای حل مشکلات اورژانس، خواستار تلاش افزونتر همگانی در این حوزه‌ی مرتبط با سلامت همه‌ی مردم شد.

هیئت مدیره مجمع خیرین اورژانس کشور راهکار‌های ایجاد نهضت عمومی جهت جلب مشارکت اجتماعی مردم، بنگاه‌های اقتصادی، سازمان‌های مردم نهاد و همچنین استفاده حداکثری از توانایی‌های سه قوه در حاکمیت را در راستای برآورده شدن نیاز‌های اورژانس کشور در دستور کار خود قرار داده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی