تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
جدال حساس با حضور هزاران تماشاگر در هفته دوم لیگ برتر

تراکتور ۰ - ۱ پرسپولیس؛ فتح یادگار با هدیه پورحمیدی!

شاگردان خمس و گل‌محمدی امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پرتماشاگر یادگار تبریز به مصاف هم رفتند که نتیجه این دیدارِ تقریبا برابر روی یک اشتباه بزرگ توسط دروازه‌بان تراکتور رقم خورد و سعید صادقی سه امتیاز را به حساب پرسپولیس ریخت.

کد خبر: ۱۵۴۳۷۲
۱۹:۰۹ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

گزارش زنده؛ تراکتور ۰ - ۱ پرسپولیس +ویدیو

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: جدال حساس تراکتور و پرسپولیس با دومین برد پیاپی تیم یحیی همراه شد.

در این جدال سخت و نزدیک که هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند و تیر دروازه دو تیم هم لرزید، سعید صادقی روی اشتباه مهلک و عجیب پورحمیدی دروازه‌بان تراکتور که بازی قبل هم متزلزل بود، گل پیروزی‌بخش را به ثمر رساند.

پرسپولیس با این برد شش امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رفت و تراکتور بدون امتیاز ماند.

در ادامه گزارش این بازی را مشاهده می‌کنید.

در حالی که ابتدا ساعت دیدار دو تیم ۱۹:۰۰ اعلام شده بود، سازمان لیگ این زمان را به دلیل اذان به ۱۸:۴۵ تغییر داد، اما دقایقی پیش سازمان لیگ اعلام کرد که به دلیل جمعیت زیاد و تاخیر ورود اتوبوس تیم‌ها و عوامل اجرایی به ورزشگاه این مسابقه همان ساعت ۱۹:۰۰ خواهد بود و این تغییر پیاپی در زمان یک مسابقه رخ داد!

مطلب مرتبط:

تاخیر در آغاز بازی تراکتور و پرسپولیس!

پس از شکست تلخ تراکتور پرستاره در هفته اول برابر تیم مدعی سپاهان، تیم خمس یک دیدار سخت دیگر در پیش دارد و با قهرمان لیگ گذشته بازی می‌کند.

پرسپولیس هم به سختی در ورزشگاه تحت تعمیر و بدون تماشاگر آزادی سه امتیاز را از آلومینیوم اراک گرفت و با برد استارت زد.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنز، سیامک نعمتی و عارف رستمی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، شهاب زاهدی و وحید امیری.

گزارش زنده؛ تراکتور ۰ - ۱ پرسپولیس/ اشتباه مهلک! +ویدیو

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۶: ضربه دیدنی مهدی ترابی از روی خط محوطه جریمه را پورحمیدی در دو مرحله جمع کرد و اجازه گلزنی به پرسپولیس نداد.

دقیقه ۱۰: ارسال خطرناک ترابی روی دروازه تراکتور با برگشت توپ همراه بود و در نهایت سودی برای سرخ‌های پایتخت نداشت.

دقیقه ۲۰: جدال سرخ‌های تبریز و تهران همچنان بدون گل جریان دارد و حملات تراکتور فعلا زهردار نیست.

دقیقه ۲۸: یک موقعیت خوب پشت محوطه جریمه پرسپولیس برای تراکتور بدست آمد، اما ضربه ایستگاهی آلوز با اختلاف کم از بالای دروازه بیرانوند عبور کرد و آه هواداران این تیم به آسمان رفت.

دقیقه ۳۴: هجوم تراکتور روی دروازه پرسپولیس با چند کرنر همراه بود و در ادامه همکاری خارجی‌های این تیم با واکنش به موقع مدافع پرسپولیس همراه بود و اجازه نداد گوستاوو گلزنی کند.

دقیقه ۴۰: یک ضدحمله خطرناک و عالی برای پرسپولیس خلق شد و سرلک با حرکتی دیدنی دو بازیکن مقابلش را فریب داد، اما ضربه او و در ادامه صادقی به تور دروازه تراکتور نرسید.

تراکتور ۰ - ۱ پرسپولیس؛ فتح یادگار با هدیه پورحمیدی!

دقیقه ۴۲/ گل اول برای پرسپولیس روی اشتباه مهلک دروازه‌بان تراکتور! در حالی که پورحمیدی از محوطه جریمه خارج شده بود تا توپ را دفع کند، دچار اشتباه شد و نتوانست با ضربه سر توپ را دور کند تا سعید صادقی به راحتی دروازه میزبان را باز کند.

 

نیمه اول با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

دقیقه ۵۱: تراکتور می‌توانست گل خورده را جبران کند، اما ضربه پای چپ آلوز به تیر دروازه بیرانوند برخورد کرد و در ادامه در ضدحمله پرسپولیس خطرناک ظاهر شد، اما بازیکنان تراکتور مانع گلزنی پرسپولیس شدند.

تراکتور ۰ - ۱ پرسپولیس؛ فتح یادگار با هدیه پورحمیدی!

دقیقه ۶۰: دو موقیعت گل برای پرسپولیس بدست آمد؛ پورعلی گنجی مدافع‌ سرخ‌ها در آستانه گلزنی بود که مدافع تراکتور توپ را از روی خط برگشت داد و در ادامه حرکت انفرادی ترابی با ضربه پای چپ او به تور کنار دروازه برخورد کرد و گل نشد.

گزارش زنده؛ تراکتور ۰ - ۱ پرسپولیس/ اشتباه مهلک پورحمیدی!

دقیقه ۶۷: اشتباه عجیب سرلک در نزدیکی محوطه جریمه پرسپولیس می‌رفت تا تراکتور را به گل برساند، اما ضربه بازیکن تراکتور به آسمان رفت و اعتراض دیگر بازیکنان این تیم را به دلیل بی‌توجهی و ندادن پاس به همراه داشت.

پنج دقیقه وقت اضافه هم حاصلی برای تراکتور نداشت و این تیم پرمهره نتیجه را به پرسپولیس واگذار کرد تا تیم یحیی از دو بازی ابتدای فصل شش امتیاز را بگیرد.

این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

تراکتور ۰ - ۱ پرسپولیس؛ فتح یادگار با هدیه پورحمیدی!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی