تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

هشدار درباره کلاهبرداری «سرمایه‌گذاری با سود بالا»

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا به شهروندان هشدار داد: مراقب افراد سودجو و کلاهبردار تحت عنوان سرمایه گذاری و پرداخت سود خارج از عرف باشید.

کد خبر: ۱۵۴۳۶۷
۱۷:۵۰ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

هشدار درباره کلاهبرداری «سرمایه‌گذاری با سود بالا»

دیدارنیوز: پلیس فتا درباره کلاهبرداری باعنوان «سرمایه گذاری با سود بالا» هشدار داد.

سرهنگ عبداله چولکی در این باره گفت: امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و تمایل اکثر مردم به سرمایه گذاری جهت کسب درآمد بیشتر، برخی افراد سودجو و کلاهبردار از این موقعیت سوء استفاده می‌کنند.

وی افزود: این افراد با شگرد‌های مختلف از جمله تاسیس شرکت‌های صوری و تبلیغات گسترده تحت عنوان سرمایه گذاری و پرداخت سود خارج از عرف، افرادی را که تمایل به سرمایه گذاری دارند را اغفال و پس از عقد قرارداد و دریافت مبالغ قابل توجه از آنان متواری می‌شوند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه لازم است شهروندانی که قصد سرمایه گذاری دارند به هشدار‌های پلیس توجه کنند، توصیه کرد: به آگهی‌های تبلیغاتی در خصوص سرمایه گذاری و پرداخت سود بالا اعتماد نکنید لذا احتمال کلاهبرداری از شما متصور می‌باشد.

وی تصریح کرد: پیش از عقد قرارداد، از صحت وجود و ثبت شرکت و اعتبارنامه آن مطمئن شوید؛ لذا به منظور تایید اصالت شرکت می‌بایست اصل مدارک مرتبط با شرکت از مسئولین آن درخواست شود.

سرهنگ چولکی با بیان اینکه هنگام عقد قرارداد چنانچه فرد حقیقی طرف قرارداد می‌باشد باید به صورت دقیق احراز هویت شود، خاطرنشان کرد: هنگام عقد قرارداد فرد یا افرادی که مشخصات آن‌ها در قرارداد ذکر می‌شود می‌بایست حتماً حضور فیزیکی داشته باشند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان تاکید کرد: پرداخت سود‌های غیرمتعارف تحت عنوان سرمایه گذاری، یکی از شگرد‌های رایج چند سال اخیر کلاهبرداران است؛ لذا لازم است شهروندان با دقت نظر بالایی در این خصوص تصمیم گیری و اقدام کنند و در صورت مشاهده فعالیت مشکوک اینگونه شرکت ها، مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی