تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

حمله تند ترامپ به بایدن؛ «بیمار روانی»!

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «تروث سوشیال» جو بایدن، رئیس جمهوری کنونی آمریکا را مورد انتقاد شدید قرار داد و او را یک «بیمار روانی» توصیف کرد که ایالات متحده را به پرتگاه سوق می‌دهد.

کد خبر: ۱۵۴۳۵۳
۱۲:۴۹ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

حمله ترامپ به بایدن؛ عقلت را از دست داده‌ای!

دیدارنیوز: ترامپ پیشتر گفته بود که در صورت برنده شدن در انتخابات ریاست جمهوری آینده، بایدن را در رابطه با اقدامات دوره ریاستش مورد بازخواست قرار خواهد داد.

رئیس جمهوری سابق آمریکا، بایدن را «دیوانه» خطاب کرد و گفت: «فکر می‌کنم جو بایدن شرور نه تنها احمق و بی کفایت است، بلکه دیوانه شده و عقلش را از دست داده است».

ترامپ افزود، این امر از طریق سیاست‌های منزجر کننده و تهدیدآمیز که دولت فعلی ایالات متحده دنبال می‌کند، مشهود است.

رئیس جمهوری پیشین امریکا پیشتر وعده داد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آینده، بایدن، را در رابطه با اقدامات دوره ریاست‌جمهوری‌اش پاسخگو خواهد کرد.

ترامپ گفت: «هنگامی که به کاخ سفید بازگردم، درخواست خواهم کرد که بایدن به دلیل اقداماتی که در دوره ریاست‌جمهوری‌اش مرتکب شد، مورد بازخواست قرار گیرد».

او در ادامه افزود: «در آمریکا کسانی هستند که می‌دانند با رای دادن نمی‌توانند من را شکست دهند، بنابراین می‌خواستند روند دستگیری من را تسهیل کنند».

او گروه‌های فشار را به پرداخت میلیون‌ها دلار برای بازداشت و ممانعت از نامزدی او برای انتخابات ریاست جمهوری آینده متهم کرد.

به نقل از العربیه، دو هفته پیش، این میلیاردر جمهوری خواه، که آرزوی بازگشت به کاخ سفید در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را دارد، بایدن را به فساد و تلاش برای تخریب برجسته‌ترین مخالف سیاسی خود متهم کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی