تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
درخشش مسی در اینترمیامی ادامه دارد

صعود به فینال با گل ۲۷ متری! +ویدیو

تیم اینترمیامی با درخشش دوباره لیونل مسی و گل زیبای اسطوره آرژانتینی از فاصله ۲۷ متری به فینال رقابت‌های لیگزکاپ صعود کرد.

کد خبر: ۱۵۴۳۳۲
۰۹:۴۲ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

صعود به فینال با گل ۲۷ متری!

دیدارنیوز: تیم اینترمیامی در دیدار نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگزکاپ مقابل فیلادلفیا یونیون به برتری رسید و راهی فینال شد.

در دیدار نخست مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگز کاپ، اینترمیامی در ورزشگاه سوبارو به مصاف فیلادلفیا یونیون رفت و میزبانش را با نتیجه پرگل ۴-۱ شکست داد.

کولاک صورتی‌ها با گلزنی جوزف مارتینس در دقیقه ۳ شروع شد و سپس لیونل مسی در دقیقه ۲۰ گل زد تا تعداد گل‌هایش در این تورنمنت را به عدد ۹ رساند. جوردی آلبا دیگر بارساییِ اینتر در دقیقه ۳+۴۵ گل سوم را زد و تیرخلاص را در دقیقه ۸۴ داوید روئیس وارد کرد. آلخاندرو بدویا در دقیقه ۷۳ تنها گل فیلادلفیا را به ثمر رساند.

تیم تحت هدایت تاتا مارتینو در ۴ دیدار از ۶ بازی‌اش تا فینال به رقبا ۴ گل زده است.

اینترمیامی در دیدار فینال به مصاف نشویل آمریکا خواهد رفت که توانست مونتری مکزیک را با دو گل شکست دهد. ضمن این که با فینالیست شدن در این مسابقات، اینترمیامی به رقابت‌های لیگ قهرمانان کونکاکاف ۲۰۲۴ راه پیدا کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی