تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
جدال تیم خمس برابر الشارجه

حریف آسیایی تراکتور مشخص شد؛ هافبک سابق بارسا در تبریز

تیم الشارجه امارات با پیروزی برابر باشوندارا کینگر حریف تیم تراکتور ایران در دور پایانی مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا شد؛ به این ترتیب شارجه با ستاره خود میرالم پیانیچ هافبک سابق بارسا و یوونتوس به تبریز خواهد رفت.

کد خبر: ۱۵۴۳۱۸
۲۱:۱۷ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

حریف آسیایی تراکتور مشخص شد

دیدارنیوز: الشارجه با پیروزی برابر باشوندارا کینگر، حریف تراکتور در دور پایانی مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا شد.

تیم فوتبال الشارجه توانست دیدار نخست خود از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا برابر باشوندارا کینگز بنگلادش را با پیروزی پشت سر گذاشته تا این تیم اماراتی برای صود به مرحله گروهی، به مصاف شاگردان پاکو خمس برود.

الشارجه در وقت‌های اضافه نیمه نخست موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. روی حرکت خوب کایو از سمت راست و پاس در عمق او، میرالم پیانیچ وارد محوطه جریمه شد و از نزدیکی‌های تیرک، یک پاس زمینی را به دهانه دروازه فرستاد که لوان پریرا به راحتی و با یک ضربه به توپ، گل نخست بازی را به ثمر رساند.

شاگردان کوزمین اولاریو در نیمه دوم نیز کار حریف را تمام کردند. لوان پریرا، هافبک ۲۳ ساله و برزیلی الشارجه روی ارسال خوب عبدالعزیز سالم، با یک ضربه سر دروازه باشوندارا کینگز را برای بار دوم باز کرد تا اختلاف را بیشتر کرده و خودش نیز در این مسابقه بریس کند.

در پایان، الشارجه با همین ۲ گل لوان پریرا توانست حریف بنگلادشی خود را شکست داده و حریف تراکتور در دور بعدی شود. مسابقه دو تیم روز سه شنبه ۳۱ مرداد از ساعت ۱۹:۳۰ در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

حریف آسیایی تراکتور مشخص شد

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی